آنیا تیلور جوی در بازسازی فیلم Nosferatu حضور دارد

پنج‌شنبه 4 شهریور , 1400

رابرت اگرز، کارگردان فیلم The Witch ساخت بازسازی فیلم Nosferatu را دوباره از سر گرفته و در این فیلم قرار است باری دیگر با آنیا تیلور جوی همکاری کند.

آنیا تیلور جوی در بازسازی فیلم Nosferatu حضور دارد

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و به نقل از لس‌آنجلس تایمز، آنیا تیلور جوی قرار است در فیلم جدید رابرت اگرز، کارگردان فیلم The Witch که قرار است برداشت جدیدی از یک داستان خون آشامی را روایت کند، به ایفای نقش بپردازد. اگرز پیش از این در سال ۲۰۱۵ از ساخت بازسازی براساس فیلم Nosferatu که در سال ۱۹۲۲ اکران شده بود، خبر داد که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلک را بر عهده گرفت. حتی در سال ۲۰۱۷ آنیا تیلور جوی به این فیلم اضافه شد، اما مدتی بعد تولید فیلم متوقف شد و حالا دوباره اگرز تصمیم به ساخت بازسازی فیلم Nosferatu گرفته است.

پیش از این نیز ورنر هرتسوک یک بازسازی دیگر از فیلم Nosferatu را کارگردانی کرده بود که این فیلم ترسناک در سال ۱۹۷۹ اکران شد. آنیا تیلور جوی پیش از این نقش اصلی فیلم The Witch را بر عهده داشت که او اخیرا دوباره با رابرت اگرز در فیلم The Northman همکاری کرده است که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود. فیلم The Northman به یک حماسه انتقام جویی وایکینگی توصیف شده که اتفاقات آن در ایسلند اواخر قرن دهم جریان دارد.

رابرت اگرز پیش از این فیلم The Lighthouse با بازی ویلم دفو و رابرت پتینسون را نیز کارگردانی کرده بود و حالا بازسازی فیلم Nosferatu قرار است چهارمین تجربه کارگردانی او باشد. فیلم Nosferatu در سال ۱۹۲۲ براساس رمان دراکولا اثر برام استوکر ساخته شد. این فیلم محصول کشور آلمان است و گفته می‌شود که بازسازی این فیلم ترسناک قرار است برداشت جدید و متفاوتی از این فیلم باشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازسازی فیلم Nosferatu در دسترس نیست.

آنیا تیلور جوی سال گذشته با بازی در سریال The Queen’s Gambit توانست تحسین‌های زیادی را دریافت کند و مدتی پیش در فیلم جدید و بدون نام دیوید او راسل بازی کرد. او همچنین قرار است در فیلم Furiosa به ایفای نقش بپردازد که نقش دوره جونی فیوریوسا را در این فیلم که پیش درآمدی برای فیلم Mad Max: Fury Road است، بر عهده خواهد داشت. تیلور جوی همچنین در فیلم Last Night in Soho به کارگردانی ادگار رایت نیز بازی کرده و قرار است در فیلم The Menu جلوی دوربین برود.

منبع: gamesradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *