بازی Call Of Duty WarZone

آیا بهینه شدن بازی کالاف دیوتی وارزون امکان پذیر است؟

اگر با بازی کالاف دیوتی وارزون (Call of Duty: Warzone) آشنایی داشته باشید به طور حتم می دانید که این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین مطرح است، در حالی که متاسفانه یکی از غیر بهینه ترین بازی های ویدیویی است در چند سال اخیر ساخته شده است.

ممکن است اگر عملکرد و محتویات بازی از المان های دیگر خوب نبود تا این حد این بازی در نزد مخاطبان اهمیت نمی یافت، و به دلیل بهینه نبودن خیلی سریع کاربران خود را از دست می داد.

معرفی بازی کالاف دیوتی وارزون (Call of Duty: Warzone)

بازی کالاف دیوتی وارزون خیلی سریع توانسته مخاطبین بسیاری را جلب نماید. زیرا در این بازی از عناصر خلاقانه‌، هیجان‌انگیز و پر زد و خورد استفاده شده تا بتوانید یک بازی جنگی را به خوبی حس کنید. امکان استفاده از سلاح‌های متنوع، کیل‌استریک‌ها، امکان شخصی‌سازی سلاح‌ها و در نهایت گیم‌پلی هیجان آور، سبب شده تا این بازی ویدئویی به اثری قدرتمند برای علاقمندان به بازی‌های آنلاین تبدیل گردد.

بازی کالاف دیوتی وارزون

مشکلات بازی کالاف دیوتی وارزون(Call of Duty: Warzone)

از روز اول عرضه بازی Call Of Duty WarZone مشکلات زیادی مانند خطای دایرکت‌اکس، کرش‌های پی در پی، لود نشدن بخش‌هایی از نقشه گوگل مپ را در پی داشت. اما کسی فکر نمی کرد که این مشکلات به مرور به یک اختلال بزرگ برای این بازی تبدیل شود. حتی در بخش تنطیمات این بازی نیز مشکلات بسیاری به چشم میخورد که یا تغییرات ذخیره نمی شوند یا در صورت اعمال آنها، اتفاقی بر اساس این تغییرات ایجاد نمی شود.

با این که مدتی است که از ارائه بازی کال آو دیوتی وارزون گذشته اما هنوزکاربران این بازی چشم انتظارند تا شاید تغییری در روند بهینه سازی این بازی انجام شود. اما متاسفانه این امکان هنوز فراهم نشده و مشکلات فنی بازی پابرجاست. قابل ذکر است که بازی بر روی سیستم های میان رده، و سیستمهای رده بالا مشکل زیادی ندارد اما برای کاربران زیادی مشکلاتی ایجاد شده که بهتر است بهینه سازی در این خصوص انجام شود..

خوب است بدانید که برخی از گیمرها پس از انجام آپدیت های جدید این بازی به مشکلاتی برخوردند و با ارورهای مختلف مواجه شدند. اما باز هم با وجود این مشکلات از جذابیت این بازی کم نشده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *