اتمام نوشتن فیلمنامه گلادیاتور 2

اتمام نوشتن فیلمنامه گلادیاتور ۲

ساخت فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) از سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی پارامونت آغاز شد و اکنون ریدلی اسکات (Ridley Scott) به عنوان کارگردان پایان کار فیلم‌نامه این دنباله را تایید کرده است. پیتر کریگ (Peter Craig) با سابقه کار روی فیلم‌های The Town و The Batman، به همراه ریدلی اسکات فیلم‌نامه دنباله گلادیاتور را نوشته است. این دنباله روی شخصیت لوسیوس تمرکز دارد که در فیلم اول توسط اسپنسر تریت کلارک (Spencer Treat Clark) بازی می‌شد.

ریدلی اسکات در چند سال گذشته برنامه کاری بسیار شلوغی داشته است. فیلم The Last Due با بازی مت دیمن، آدام درایور، بن افلک و جودی کومر به تازگی اکران شده و تا چند هفته دیگر نیز فیلم House of Gucci با بازی آدام درایور، آلپاچینو، جرد لتو، سلما هایک و لیدی گاگا اکران خواهد شد. اسکات در حال حاضر روی فیلم Kitbag کار می‌کند و پس از اکران آن، فیلم‌برداری Gladiator 2 آغاز خواهد شد. Kitbag فیلمی درباره ناپلئون بناپارت با بازی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) است.

اتمام نوشتن فیلمنامه گلادیاتور 2

 

از آنجایی که این فیلم روی لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن (Connie Nielsen)، تمرکز خواهد داشت، باید انتظار یک پرش زمانی ۲۵ تا ۳۰ ساله را داشته باشید. انتظار می‌رود راسل کرو که نقش ماکسیموس را برعهده داشت در این فیلم نیز حضور داشته باشد. در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری از داستان یا بازیگران در اختیار ما قرار ندارد. نکته جالب این است که کریس همسورث چندی پیش از علاقه خود برای حضور در گلادیاتور ۲ صحبت کرده بود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *