اخبار جدید از برنامه بنیاف و وایس برای جنگ ستارگان

یکشنبه 12 آبان , 1398

اگر یادتان باشد در خبر قبلی گفتیم که سازندگان Game Of Thrones از تیم تولید سه گانه جدید جنگ ستارگان جدا شده‌اند. حالا اطلاعات بیشتری از برنامه این دو نفر منتشر شده که درش به جزییات قطع همکاری‌شان با تیم تولید Star Wars هم پرداخته شده است.

همانطور که قبلا هم گفتیم دیوید بنیاف و دی بی وایس (سازندگان سریال Game Of Thrones) گفتند که به خاطر قرارداد چندجانبه‌شان با نتفلیکس دیگر نمی‌توانند در پروژه ساخت فیلم‌های جنگ ستارگان حضور داشته باشند. حالا ورایتی یک گزارش از این دو نفر منتشر کرده که طبق آن آن‌ها مشغول بررسی  تاریخچه و ریشه جدای بوده‌اند. آن‌ها در اصل قصد این را داشته‌اند که در این سه گانه جدید از تاریخچه جدای بگویند و روایتگر داستان شکل‌گیری فرقه جدای خارج از حماسه اسکای واکر باشند. یعنی بازه زمانی این سه گانه قرار بوه قبل از این ۹ فیلمی که تاکنون ساخته شده است باشد! متاسفانه در این گزارش اشاره‌ای به نحوه پیدایش قدرت نیرو و میزانش در هر شخص نشده است. چیزی هم از اینکه تمرکز این نیرو روی نسل خاصی است یا فقط روی نسل‌های اولیه فرقه جدای گفته نشده است.

Star Wars

به هر حال چیزی که از گزارش ورایتی می‌توان فهمید این است که با گذشت زمان ایده‌های وایس و بنیاف برای این سری از فیلم های جنگ ستارگان از لوکاس فیلم و ایده‌های کاتلین کندی (رییس لوکاس فیلم) فاصله گرفته و آن‌ها هم دیدند که بهتر است به قرارداد ۲۵۰ میلیون دلاری‌شان با نتفلیکس رسیدگی کنند. البته آن‌ها قرار نبود قبل از اینکه کارشان در Star Wars تمام شود همکاری‌شان را نتفلیکس را شروع کنند. اما بلاخره وقتی واکنش سرد کندی و تیمش را نسبت به ایده‌شان دیدند تصمیم به ترک پروژه گرفتند. البته وایس و بنیاف تنها کسانی نیستند که تنها به خاطر اختلاف نظر همکاری‌شان با لوکاس فیلم را لغو می‌کنند. لوکاس فیلم قبلا با جاش ترنک، کالین ترورو، کریس میلر و فیل لرد هم همین داستان را داشته است.

اینطور که پیداست لوکاس فیلم فقط تا یک جاهایی به فیلم‌سازانش آزادی عمل می‌دهد و عملکرد فرارت از آن محدوده را مجاز نمی‌داند. در این مورد فیلم‌سازان کارکشته‌تر باز آزادی عمل‌شان بیشتر است. به هر حال علیرغم صحبت‌های امیدوارکننده کاتلین کندی گویا او خودش هم چندان از عملکرد وایس و بنیاف در فصل هشتم سریال گیم آف ترونز راضی نبوده است و شاید این موضوع هم بیشتر به قطع همکاری دامن زده است. حالا باید دید با وجود این اتفاقات سرنوشت جدیدترین سه گانه جنگ ستارگان چه می‌شود.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *