ادریس البا احتمالا در جیمزباند بعدی حضور دارد

ادریس البا احتمالا در جیمزباند بعدی حضور دارد

براساس گزارش جدید، مذاکرات با ادریس البا برای حضور او در فیلم جیمز باند ۲۶ آغاز شده است. البته برخلاف شایعات قبلی ظاهرا قرار نیست وی تبدیل به خود جیمز باند شود. خود او هم ماه قبل تاکید کرد که نقش مامور ۰۰۷ جدید را بازی نمی‌کند.

اگر شایعه‌ی جدید درست باشد، شاید ادریس البا تبدیل به دشمن اصلی جیمز باند در فیلم بعدی شود. استودیو سازنده مطابق گزارش مورد بحث، به‌شدت مایل به آوردن البا به فیلم است و می‌خواهد این کار را با خلق یک شخصیت کاملا تازه برای مجموعه انجام بدهد. هرچند گویا هنوز مذاکرات در مراحل اولیه قرار دارند و باید دید درنهایت چه پیش می‌آید. بالاخره او پروژه‌های دیگری هم دارد.

 

ادریس البا احتمالا در جیمزباند بعدی حضور دارد

 

حالا که No Time to Die (جیمز باند ۲۵) با فروش جهانی بالاتر از ۷۳۴ میلیون دلار تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم انگلیسی‌زبان از زمان اکران Star Wars: The Rise of Skywalker (Episode IX) تا به امروز شده است، کم‌کم کنجکاوی‌ها درباره‌ی اثر بعدی افزایش پیدا می‌کنند. Eon Productions و استودیوهای MGM چه خواهند کرد؟ کدام بازیگر تبدیل به جیمز باند جدید سینما خواهد شد؟ این وسط پروسه‌ی خریداری MGM توسط آمازون هم قدم به قدم به سمت کامل شدن می‌رود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *