از شهر باستانی بابل تا تصاویر جدید از معبد خدایان و سرسی در پشت صحنه فیلم The Eternals

همانطور که قبلا هم گفته شد چیزی از شروع فیلم برداری  The Eternals در استودیو فیلمسازی پاین وود بریتانیا نگذشته که خبرنگاران و عکاسان مدام در صدد گرفتن عکسی از پشت صحنه‌هایش هستند تا سر از کار عوامل فیلم در بیاورند. اینطور که پیداست تیم تولید The Eternals دارد بخش‌هایی از شهر باستانی بابل را می‌سازد. شهری که در دنیای کامیک اولین امپراطوری خدایان است. آنطور که در کامیک Book of the Vishanti به تصویر کشیده شده است ۲۵۰۰ سال پیش تینا با کرو که یک Deviant است روبرو می‌شود و کرو می‌توانسته تینا را به قتل برساند اما این کار را انجام نمی‌دهد. سالیان سال گذشت و این دو مدام بهم نزدیک شدند. البته خوش خیال نباشید! این فقط داستان این شخصیت‌ها در کمیک بوک است. معلوم نیست که در فیلم چه داستانی می‌خواهد پیش بیاید. تصاویری که به شما گفتیم این‌ها هستند:

البته تصاویر دیگری هم از پشت صحنه The Eternals منتشر شده است که گروهی از عوامل پشت صحنه را در حال ساخت معبد خدایان نشان می‌دهد. این مکان ساختش تقریبا کامل شده است و به زودی فیلم برداری فیلم درش آغاز می‌شود. نقطه عطف همه این تصاویر می‌دانید چیست؟ عکسی که جما چان (بازیگر نقش سرسی) را در پشت صحنه نشان می‌دهد در حالی که دارد استراحت می‌کند! گویا بخش‌هایی از فیلم در زمان حال هم قرار است جریان داشته باشد. این‌ها تصاویری هستند که گفتیم:

 The Eternalsرا کلوئی ژائو کارگردانی می‌کند و قرار است در ۱۶ آبان ۱۳۹۹ (۶  نوامبر ۲۰۲۰) اکران شود. بازیگران این فیلم هم عبارتند از: ریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون.

شما در مورد این پشت صحنه‌ها چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما قرار است در این فیلم با داستان‌های تازه‌ای مواجه شویم یا همان وقایع درون کمیک بوک ها را ببینیم؟

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *