اسامی بازیگران سریال Resident Evil مشخص شد

شنبه 22 خرداد , 1400

شبکه‌ی نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week به معرفی بازیگران سریال Resident Evil پرداخت و از آغاز تولید این اثر لایو-اکشن خبر داد.

اسامی بازیگران سریال Resident Evil مشخص شد

هفته‌ی خوبی برای طرفداران مجموعه‌ی رزیدنت ایول است؛ زیرا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس در جریان رویداد آنلاین Geeked Week از فهرست بازیگران سریال لایو-اکشن Resident Evil رونمایی کرده است. این خبر یک روز پس از انتشار کلیپ جدیدی از انیمه‌ی مورد انتظار Resident Evil: Infinite Darkness (رزیدنت ایول: تاریکی بی‌انتها) مخابره شد. نقش وسکر در سریال Resident Evil را کسی غیر از لنس ردیک بازی نخواهد کرد که احتمالاً این هنرپیشه‌ی آمریکایی را از مجموعه فیلم‌های پُرطرفدار John Wick (جان ویک) به یاد دارید. در جریان رویداد Geeked Week تصاویری از بازیگران این سریال لایو-اکشن نیز منتشر شد.

مورد دیگری که در این رویداد آنلاین به آن اشاره شد، آغاز تولید سریال Resident Evil بود. از دیگر بازیگران این سریال لایو-اکشن نیز می‌توان به الا بالینسکا، بازیگر فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی)، تامارا اسمارت، بازیگر فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول)، سینا آگودانگ، بازیگر فیلم F9 (سریع و خشمگین ۹)، آدلین رودولف، بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا) و پاولا نونز، بازیگر فیلم Bad Boys for Life (پسران بد تا ابد) اشاره کرد. نخستین فصل سریال رزیدنت ایول شامل ۸ قسمت یک ساعته خواهد بود و برونون هیوز که کارگردانی آثاری نظیر Breaking Bad (بریکینگ بد)، Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) و The Walking Dead (مردگان متحرک) را در کارنامه دارد، روی صندلی کارگردانی دو اپیزود اول آن می‌نشیند

تولید سریال لایو-اکشن Resident Evil در شهریور سال گذشته تأیید شد. این سریال به‌سراغ داستان هیچ یک از بازی‌های ویدیویی مجموعه نخواهد رفت و داستان کاملاً جدیدی را ازطریق دو خط زمانی متفاوت روایت می‌کند. خط زمانی نخست داستان جید و بیلی وسکر، دختران ۱۴ ساله‌ی آلبرت وسکر را دنبال می‌کند که در نیو راکون سیتی زندگی می‌کنند و به یکباره خود را در معرض خطر می‌یابند. اتفاقات خط زمانی دوم در آینده و ۱۶ سال پس از خط زمانی اول جریان دارد که ویروس T بیشتر افراد را آلوده کرده و تنها ۱۶ میلیون بازمانده روی زمین باقی مانده است. در این خط زمانی جید ۳۰ سال سن دارد و در تلاش برای بقا در جهانی مملو از هیولاهای جهش‌یافته است.

منبع: gamespot

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *