اسپین-آف سریع و خشن به کارگردانی سازنده ددپول

قطعا فیلم سریع و خشن معرف حضور همه شما عزیران هست. و به نظر میرسد با توجه به موفقیت های گیشه ای، حالا حالا شاهد قسمت های جدید آن باشیم. نقطه عطف فروش سریع و خشن را میتوان به قسمت ۸ آن نسبت داد. فیلمی که رکورد بهترین شروع در هفته ابتدایی اکران را در اختیار خود دارد. یعنی حتی بیشتر از قسمت ۷ جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد. البته مرگ تراژدیک بازیگر فقید این فرانچایز ، پاول واکر نیز مزید بر علت شد تا این اتفاق بیافتد. اما در هر حال فروش این فیلم ها تا حدی بوده که تهیه کنندگان فعلا دست بردار آن نیستند. و حالا جدا از ساخت ادامه داستانی فرانچایز اصلی صحبت از ساخت اسپین-آف برای فرانچایز سریع و خشن نیز میباشد.

شایعات جدیدی مبنی بر ساخت اسپین-آف سریع و خشن حول شخصیت لوک هابز با بازی دواین جانسون شکل گرفته است. کارگردانی این قسمت احتمالا بر عهده دیوید لیچ ، کارگردان قسمت دوم ددپول خواهد بود. هنوز اطلاعات زیادی از فیلم و شخصیت های دیگری که در فیلم حضور خواهند داشت منتشر نشده است. حتی برخی احتمال حضور پاول واکر با استفاده از CGI را مطرح کرده اند. چیزی شبیه به اسپین-آف جنگ ستارگان ، روگ وان که شخصیت “تارکین” را با استفاده از کامپیوتر بازسازی کرده بودند. که قطعا برای طرفداران سریع و خشن امری خشنود کننده میباشد.

فرانچایز سریع و خشن شخصیت های زیادی را معرفی کرده است. هرکدام قابلیت ساخت اسپین-آف را خواهند داشت. اما با توجه به اینکه تقریبا در اکثر قسمت ها ، به جز توکیو دریفت داستان حول شخصت وین دیزل بوده است. بعید است فیلم جداگانه ای برای او ساخته شود. اما قطعا دواین جانسون و جیسون استاتهام ، از جمله شخصیت هایی در این فرانچایز هستند که بسیار برای فیلم جداگانه مناسب هستند. و رابطه سینوسی آنها در ۲ فیلم آخر سریع و خشن ، اصطلاحا خوراک فیلم اکشنی با المان های این فرانچایز است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *