اضافه شدن پیتر سارسگارد به بازیگران فیلم بتمن (The Batman)

یکشنبه 17 آذر , 1398

مت ریوز در توییتی در حساب شخصی توییترش خبر از اضافه شدن پیتر سارسگارد به بازیگران فیلم بتمن داده است. احتمال دارد این بازیگر در نقش هاروی دنت ظاهر شود. چون هنوز بازیگری برای این نقش معرفی نشده است. فیلم برداری و تولید فیلم پرطرفدار The Batman از ماه ژانویه ۲۰۲۰ شروع می‌شود و با توجه به این تاریخ باید بازیگرانش هر چه زودتر مشخص شوند.

پیتر سارسگارد کسی است که قبلا به خاطر بازی اش در فیلم Shattered Glass (شیشه شکسته) نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده و حالا به خاطر تصویری که مت ریوز در این پست توییترش گذاشته (یک گیف دوچهره) احتمال زیادی وجود دارد که با ظاهر شدن در نقش هاروی دنت (ملقب به دوچهره – (Two-face به دنیای DC بیاید.

در دنیای دی سی هاروی دنت دادستان سابق شهر گاتهام است که تا قبل از سانحه‌ای که برای صورتش رخ داد با بتمن و کمیسر گوردن متحد است. ولی وقتی سمت چپ صورتش با اسید می‌سوزد به خاطر این حادثه دیوانه می‌شد و تبدیل به شخصیت «دو چهره» می‌شود. شخصیتی که از اسکیزوفرنی، اختلال دوقطبی و اختلال هویتی متضاد رنج می‌برد و به شانس و اقبال اعتقاد زیادی دارد. به همین خاطر در هر جا که گیر کند یک سکه می‌اندازد و بر حسب هر روی سکه تصمیمش را می‌گیرد.

فیلم بتمن

البته از دیگر تجارب پیتر سارسگارد در دنیای دی سی می‌توان فیلم Green Lantern (گرین لنترن) را نام برد. او به جز این فیلم‌ها در فیلم Black Mass (عشای شیطانی)، فیلم Blue Jasmine (جاسمین پژمرده)، فیلم Jackie (جکی)، فیلم Jarhead (جارهد)، فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور)، فیلم Kinsey (کینزی) و فیلم Garden State (ایالت گلستان) هم بازی کرده است.

دیگر بازیگرانی که پیتر سارسگارد در بتمن در کنارشان حضور خواهد داشت رابرت پتینسون در نقش بروس وین (بتمن)، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون هستند. فیلم The Batman قرار است در تاریخ ۴ تیر ۱۴۰۰ (۲۵ ژوئن ۲۰۲۱) اکران شود.

منبع: variety.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *