اطلاعات جدید از یک فیلم جدید DC: New Gods (خدایان نو)

سه‌شنبه 12 آذر , 1398

فیلم هایی که بر اساس کتاب های کامیک DC ساخته می‌شوند روز به روز دارند شخصیت‌ها و داستان‌های جدید به این دنیای هیجان‌انگیز اضافه می‌کنند. یکی از فیلم‌هایی که انتظار ساخته شدنش می‌رفت فیلم New Gods یا خدایان نو است که قرار است آن را ایوا دوورنی (Ava DuVernay) کارگردانی کند. این فیلم از کتابی به همین نام که توسط جک کربی (Jack Kirby)  نوشته شده اقتباس می‌شود.  نوشتن فیلمنامه‌اش هم ایوا دوورنی و تام کینگ (Tom King) هستند. تام کینگ کسی است که کتاب‌ بتمن (Batman) و کتاب آقای معجزه گر (Mister Miracle) را نوشته است.

در مورد این همکاری ایوا دوورنی در توییترش نوشته:

همکاری با تام کینگ مانند جنگیدن باردا (شخصیتی در این دنیا) است. شخصی نیرومند و بدون ترس از هیچکس!

البته تام کینگ هم در مصاحبه‌ای که اوایل سال جاری صورت گرفت گفته بود:

خدایان نو

من فکر می‌کنم با  یک نابغه‌ به نام جک کربی که این دنیا را خلق کرده و یک نابغه‌ دیگر به نام ایوا دوورنی همکاری دارم. هر دوی‌شان پیشینه‌ی خاص آمریکایی‌شان را دارند و از آن برای شکل‌دهی این دنیا استفاده می‌کنند طوری که تا به حال چنین چیزی دیده نشده است. به نظرم کار بسیار سختی بود که این دو را به اینجا بیاوریم تا با هم همکاری داشته باشند.

در فیلم خدایان نو داستانی از قلمروهای آپوکولیپس و نیو جنسیس که دو سیاره دوقلو هستند گفته می‌شود. این دو سیاره در یک جنگ سخت مقابل هم قرار گرفته‌اند. دوورنی گفته است که دارک سید فرمانده دیکتاتور قلمرو آپوکولیپس است و قرار است فیوری‌های مونت که گروهی از جنگ‌جویان زن هستند در این فیلم حضور داشته باشند. به جز این اطلاعات خاصی از فیلمنامه در دسترس نیست.

البته در فیلم‌های قبلی دنیای دی سی هم به این فیلم خدایان نو اشاره شده است. مثلا در فیلم لیگ عدالت (Justice league) که شخصیت‌ منفی فیلم استپن وولف به دنیای خدایان نو اشاره کرده است.

تهیه کننده این فیلم هم چارلز روون ( (Charles Rowenاست. او در سال ۲۰۱۸ مصاحبه‌ای داشته که درش گفته:

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) حتی پیش از فیلم زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) پلن‌های زیادی برای فیلم‌های مستقلی چون جوکر با کارگردانی اسکورسیزی داشته و مثلا چند پروژه فقط برای بتمن با کارگردان‌های مختلف در نظر گرفته. البته این موضوع لزوما معنی همکاری و خلاقیت مشترک بین کارگردانان و در نهایت داستان‌های مرتبط نمی‌دهد. نکته‌ی جذاب این است که هر بار دید تازه‌تری پیدا می‌کنیم.

لازم به ذکر است که هنوز زمانی برای اکران فیلم خدایان نو در نظر گرفته نشده است. از کمپانی دی سی فعلا فیلم جوکر (Joker) روی پرده سینماهاست. فیلم‌ های پرندگان شکاری (Birds of Prey) در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰، زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984)  در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰، بتمن (The Batman) در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱، جوخه خودکشی (Suicide Squad) در ۶ اوت ۲۰۲۱، آدام سیاه (Black Adam) در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ و آکوامن ۲ در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران می‌شوند.

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *