اظهار نظر لینا هیدی ستاره Game of Thrones در مورد سرانجام شخصیت سرسی لنیستر

یادداشت

هشدار: مقاله زیر شامل اسپویلرهای مهمی از قسمت پنجم آخرین فصل سریال Game of Thrones با نام “ناقوس‌ها” است. این قسمت “The Bells” روز یکشنبه از شبکه HBO پخش شده است.

بازیگر سریال جذاب “بازی تاج و تخت” لینا هیدی در پایان قسمت جنجال برانگیز پنجم فصل آخر سریال که  “The Bells”  (ناقوس‌ها) نام داشت، در مورد سرانجام بحث برانگیر شخصیت سرسی لنیستر اظهار نظر کرد. در این قسمت سرسی لنیستر به همراه جیمی لنیستر در زیر خرابه‌های مقر پادشاهی مدفون شد.

جنایاتی که Cersei برای قدرت داشتن بر تخت آهنین مرتکب شده بود در نهایت گریبان او را گرفت. مقر فرمانروایی او کاملا با خاک یکسان شد. البته سرسی در لحظات آخر جنگ سعی کرد به همراه جیمی لنیستر فرار کند، اما آنها موفق نشدند و با یکدیگر زیر آور دفن شدند.

لینا هیدی به Entertainment Weekly گفت: “هرچه بیشتر در مورد آن صحبت میکنیم، بیشتر به نظر می رسید که این پایان برای شخصیت سرسی لنیستر عالی است. سرسی و جیمی لنیستر با هم به دنیا آمدند و اکنون با همدیگر می‌میرند.”

لینا هیدی

سرنوشت سرسی و جیمی لنیستر به یکدیگر گره می‌خورد

لینا هیدی اضافه می‌کند: “من فکر می کنم موضوع مهم این است که جیمی فرصت آزادی را یافت و در نهایت خود را از بند Cersei رها کرد، که فکر می کنم مخاطبان در مورد آن هیجان زده خواهند شد.”

لینا هیدی گفت : در حالی که بنظر می‌رسید Cersei با Euron Greyjoy همراه شده بود، در لحظات نهایی مشخص شد که احساسات واقعی لنیستر ها پنهان است و از ظاهر احساساتشان نمیتوان آنها را قضاوت کرد.

” فکر می کنم بزرگترین سورپرایز این بود که وقتی جیمی به دنبال سرسی آمد، سرسی متوجه شد که جیمی چقدر او را دوست دارد و چقدر او جیمی را دوست دارد. این ارتباط معتبرترین رابطه‌ای است که سرسی تا کنون داشته است. در نهایت جیمی و سرسی متعلق به یکدیگر هستند.”

سریال Game of Thrones

سریال Game of Thrones یکشنبه ها ساعت ۹ شب  (۵:۳۰ صبح به وقت ایران)  از شبکه HBO پخش می‌شود. ستارگانی که در این سریال پرطرفدار به ایفای نقش می‌پردازند: پیتر دینکلای در نقش تیریون لنیستر، نیکولای کستر والدو در نقش جیمی لنیستر، لینا هیدی در نقش سرسی لنیستر، امیلیا کلارک در نقش دنریس تارگرین، سوفی ترنر در نقش سانسا استارک، میسی ویلیامز در نقش آریا استارک و کیت هارینگتون در نقش جان اسنو هستند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *