اعلام تاریخ پخش فصل پایانی سریال Better Call Saul

اعلام تاریخ پخش فصل پایانی سریال Better Call Saul

فصل ششم و آخر سریال Better Call Saul به ۱۳ قسمت و دو بخش تقسیم شده که پخش نیمه ابتدایی آن از ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین ۱۴۰۱) و نیمه دوم آن از ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. با این وجود، نیمه اول این فصل تقریبا دو سال پس از پخش فصل پنج سریال Better Call Saul پخش خواهد شد. تولید این سریال نیز با تاخیرهای و مشکلات متعدد خود روبرو شد. علاوه بر شیوع ویروس کرونا که باعث تاخیر بسیاری از تولیدات شد، «باب اودنکرک» ستاره اصلی سریال در تابستان سال جاری در محل فیلمبرداری بی‌هوش شد و شش هفته بعد توانست به فیلمبردای آن ادامه دهد. تولید فصل ۶ در مارس ۲۰۲۱ آغاز شده بود.

 

اعلام تاریخ پخش فصل پایانی سریال Better Call Saul

 

به عنوان اسپین آف رسمی سریال Breaking Bad انتظارات طرفداران از فصل آخر Better Call Saul نیز بسیار بالاست. اودنکرگ بازیگر نقش جیمی مک گیل/ساول گودمن به Collider گفته بود که در فصل ششم «همه چیز به هم می‌ریزد.» او همچنین به نیویورک تایمز گفته بود که شخصیت اول در طول این فصل زمان زیادی را با جنایات مختلف صرف خواهد کرد.

علاوه بر این، سه سریال‌ کوتاه جدید نیز درباره Better Call Saul روی پلتفرم‌های دیجیتال AMC پخش خواهند شد که شامل یک مجموعه انیمیشن شش قسمته با نام Slippin’ Jimmy می‌شود که توسط سازندگان Rick and Morty ساخته شده است. دو سریال‌ دیگر Cooper’s Bar و ویدیوهای Better Call Saul Employee Training هستند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *