افزوده شدن بازیگران جدید به فیلم Batgirl

افزوده شدن بازیگران جدید به فیلم Batgirl

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فیلم Batgirl اضافه شده‌اند. ربکا فرانت با سابقه بازی در فیلم The Aeronauts و سریال Poldark، کوری جانسون با سابقه بازی در فیلم Morbius و ایتن کای با سابقه بازی در فیلم Instrument of War، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم بت گرل اضافه شده‌اند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش این بازیگران در این فیلم از دنیای دی سی در دسترس نیست، اما گفته می‌شود ایتن کای نقش مهم‌تری نسبت به دو بازیگر دیگر در فیلم Batgirl بر عهده دارد.

 

افزوده شدن بازیگران جدید به فیلم Batgirl

 

لسلی گریس در نقش باربارا گوردون ملقب به بت‌گرل، جی کی سیمونز در نقش جیمز گوردون، مایکل کیتون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، برندن فریزر در نقش فایرفلای و جیکوب اسکیپیو، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Batgirl حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. عادل ال عربی و بلال فلاح که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys For Life و دو قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشتند، وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فیلم Batgirl در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max پخش شود. تمرکز این فیلم قرار است روی باربارا گوردون، دختر جیمز گوردون، کمیسر پلیس شهر گاتهام باشد. همچنین کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم Bumblebee و فیلم The Flash، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بت‌گرل را بر عهده دارد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *