خبر خوب برای دوست‌داران فیلم مرد عنکبوتی ۳

یکشنبه 26 فروردین , 1403

انتظار به پایان رسید! “مرد عنکبوتی: ورای دنیای عنکبوتی” در سال ۲۰۲۵ روی پرده سینما

اکران فیلم مرد عنکبوتی 3

طرفداران اسپایدی شاد باشید! به نظر می‌رسد که انتظار شما به پایان رسیده است. انیمیشن مورد انتظار “مرد عنکبوتی: ورای دنیای عنکبوتی” که دنباله “مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی” (محصول ۲۰۲۳) محسوب می‌شود، طبق گفته‌های یک منبع موثق، در سال ۲۰۲۵ راهی سینماها خواهد شد.

این خبر هیجان‌انگیز توسط دیوید آنتونی برک، آهنگساز مشهور با نام مستعار D4VD، در تیک‌تاک فاش شد. او در پاسخ به یکی از طرفداران که از او بابت ساخت موسیقی سریال “Invincible” تشکر می‌کرد، گفت: “به امید دیدار تا اکران مرد عنکبوتی ۳ در سال آینده.”

این گفته D4VD به این دلیل قابل توجه است که سونی پیکچرز در حال حاضر یک فیلم ابرقهرمانی مارول بدون عنوان برای اکران در ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ در برنامه خود دارد. با توجه به اینکه فیلمبرداری “مرد عنکبوتی ۴” با بازی تام هالند هنوز آغاز نشده، احتمالاً این تاریخ متعلق به “مرد عنکبوتی: ورای دنیای عنکبوتی” باشد.

علاوه بر این، “مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی” در ژوئن ۲۰۲۳ اکران شد و سونی ممکن است بخواهد این تاریخ را به طور سنتی برای انیمیشن‌های مرد عنکبوتی حفظ کند.

البته تا به حال هیچ تأیید رسمی از سوی سونی پیکچرز مبنی بر صحت این خبر منتشر نشده است. با این حال، طرفداران امیدوارند که این شایعات درست باشد و به زودی شاهد بازگشت مایلز مورالز و دیگر مردان عنکبوتی به دنیای بزرگ سینما باشند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *