انتخاب کارگردان فیلم Batgirl از اولویت‌های کمپانی برادران وارنر است.

با اینکه طی این سال‌ها شخصیت‌های زیادی در دنیای دی سی با نام بت گرل Batgirl  شناخته شده‌اند، ولی مهم‌ترین شخصیتی که از Batgirl  تا به حال ارائه شده باربارا گوردن در کتاب‌های کمیک Detective Comics در سال ۱۹۶۷ بوده، کتابی که تا ۳۵۹ سری چاپ شد. از همان زمان در آثار تلویزیونی و سینمایی زیادی این شخصیت را دیدیم، ولی هیچ وقت نشده که فیلمی  ببینیم که اختصاصا در مورد او باشد و بت گرل شخصیت اصلی‌اش باشد. این شد که کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت فکری به حال دل طرفدارن Batgirl  کند! ابتدا قرار بود جاس ویدون این پروژه را کارگردانی کند ولی به خاطر عملکرد ضعیفش در Justice League (لیگ عدالت) که انتقاد بسیاری را برانگیخت او خودش از این پروژه استعفا داد.

فیلم Batgirl

جاس ویدون که سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون آشام) را خلق کرده است در توضیح اینکه چرا از این پروژه کنار کشیده گفته که هر چقدر تلاش کرد نتوانست برایش یک داستان خوب پیدا کند. حالا گزینه‌های زیادی برای کارگردانی این فیلم وجود دارند! ولی ترجیح طرفداران این است که کارگردانش حتما یک زن باشد!

البته تا پیش از انتشار این اخبار همه انتظار داشتیم که کمپانی برادران وانر در پی ساخت یک اثر از سوپر گرل Super girl باشد. اما گویا فعلا سوپر گرل جایش را به بت گرل داده است. گویا نویسنده فیلم‌نامه بت گرل قرار است کریستینا هادسن باشد. کسی که فیلم‌نامه فیلم Bumblebee (بامبل بی) و فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) را هم نوشته است.

حالا هم فیلم پرنده‌های شکاری و هم Wonder Woman (واندروومن) در حال گذراندن مراحل پس از تولید هستند. بت گرل هم که از اولویت‌های کمپانی برادران وارنر است! گویا این استودیو می‌خواهد همچنان به ساختن فیلم‌هایی با محوریت شخصیت‌های زنانه ادامه دهد که این خبر خوبی برای طرفداران زن است. البته شبکه The CW هم دارد مجموعه جدیدش به نام Batwoman را می‌سازد. انگار هر دو دنیا اولویت‌های یکسانی دارند!

شما در مورد ساخته شدن فیلم Batgirl چه نظری دارید؟ به نظر شما کمپانی برادران وارنر می‌تواند با انتخاب یک کارگردان خوب تحسین طرفدارانش را برانگیزاند؟ البته از فیلم‌نامه بت گرل هم چیزی نمی‌دانیم و معلوم نیست که فیلم‌نامه هادسن با فیلم مورد نظر مت ریوز مرتبط است یا اینکه قرار است در این فیلم ماجراجویی‌های مستقل دنیای دی سی کامیکس ادامه پیدا کند. باید برای دیدن بت گرل حالا حالاها صبر کنیم!

منبع: screenrant.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *