انتشار اطلاعاتی از فیلم سینمایی Spider-Man: No Way Home

دوشنبه 24 خرداد , 1400

همان‌طور که می‌دانید فیلم سینمایی Spider-Man: No Way Home یکی از جنجالی‌ترین عناوین یک سال اخیر بوده که انواع و اقسام شایعات بر اساس آن شکل گرفته است.

انتشار اطلاعاتی از فیلم سینمایی

تا به امروز مشخص شده جیمی فاکس (الکترو) و آلفرد مولینا (دکتر اختاپوس) قطعا در آن حضور دارند اما خب همچنان اطلاعاتی از داستان و فیلم‌نامه آن در دست نیست.

پیش از این برخی شایعات مدعی حضور گروه مشهور «شش خبیث» یا Sinister Six در قسمت سوم اسپایدرمن بودند و لیک جدید هم دقیقا مهر تایید را بر این مسئله می‌زند. بر اساس اطلاعاتی که در ۴Chan به اشتراک گذاشته شده، علاوه بر شش خبیث باید منتظر حضور دردویل هم در فیلم باشیم.

اطلاعاتی که در ۴Chan وجود دارد همیشه صحیح نیستند، اما در هر حال احتمال صحت آن‌ها نیز وجود دارد. در نتیجه، اگر نمی‌خواهید به هر طریقی داستان Spider-Man: No Way Home برایتان اسپویل شود، ادامه این متن را نخوانید.

طبق اطلاعات لیک شده، پیتر پارکر پس از وقایع فیلم قبلی اکنون تحت تعقیب است و به همین دلیل در Sanctum Sanctorum دکتر استرنج مخفی شده. او یک زندان چند جهانی پیدا می‌کند که در آن ویلن‌های جهان‌های مختلف حضور دارند. شخصیت گرین گابلین با بازی ویلم دفو به طریقی او را فریب می‌دهد تا این زندانیان را آزاد کند و آن‌ها بلافاصله راهی نیویورک می‌شوند.

دکتر استرنج و پیتر به دنبال آن‌ها به نیویورک می‌روند. ظاهرا گروه زندانیان – به سرکردگی آزبورن – قصد دارند با استفاده از تکنولوژی خاص کمپانی Oscorp یک پورتال چندجهانی بسازند. گروه آزبورن شامل دکتر اختاپوس، الکترو، سندمن (توماس هیدن چرچ)، لیزارد (ریس ایفانز) و راینو (پل جیاماتی) می‌شود.

پس این کل ماجرا است. تیم شش خبیث که مخاطبان منتظرش بودند در فیلم سوم اسپایدرمن حضور دارند و تمام ضدقهرمانان اصلی سه‌گانه سم ریمی و دو فیلم Amazing Spider-Man عضو آن هستند. این لیک همچنین یک بار دیگر تایید کرده توبی مگوایر و اندرو گارفیلد برای شکست این گروه قدرتمند به تام هالند کمک خواهند کرد.

منبع: wegotthiscovered

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *