همکاری جذاب ماریو و تود برای حل پازل‌ها

چهارشنبه 11 بهمن , 1402

در حالت کو-آپ ماریو و تود برای حل پازل‌ها به یکدیگر کمک خواهند کرد.

انتشار تریلر جدید بازی Mario vs. Donkey Kong

شرکت نینتندو به تازگی تریلر جدیدی از بازی Mario vs. Donkey Kong منتشر کرده است که تجربه همکاری ماریو و تود در حل پازل‌ها را در حالت کو-آپ برای طرفداران به نمایش می‌گذارد. این تریلر، ویژگی‌های جدید حالت کو-آپ را در نسخه جدید بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نشان می‌دهد. در این ویدیو شاهد آن هستیم که گیمر دوم می‌تواند کنترل کاراکتر تود را به دست گیرد و در حل پازل‌ها به بازیکن اول کمک کند.

تاریخ عرضه بازی Mario vs. Donkey Kong بر روی کنسول نینتندو سوییچ به تاریخ ۲۷ بهمن (۱۶ فوریه) اعلام شده است. این بازی یک نسخه ریمیک از بازی دوبعدی پلتفرمر معمایی با همین نام است که در سال ۲۰۰۴ برای کنسول Game Boy Advance منتشر شد. اصلی‌ترین ایده این بازی نسخه معنوی از بازی Donkey Kong بود که در سال ۱۹۹۴ به گیم بوی عرضه شد.

محتوای جدید بازی Mario vs. Donkey Kong شامل مناطق جدیدی به نام‌های Merry Mini-Land و Slippery Summit است. نینتندو اعلام کرده است که این مناطق جدید دارای “مراحل ویژه، دشمنان جدید و مکانیک‌های گیم‌پلی متفاوتی” هستند. بازیکنان می‌توانند به مراحل اضافی (Plus Levels)، مراحل حرفه‌ای (Expert Levels)، و حتی قابلیت Time Attack دسترسی پیدا کنند. همچنین، درجه سختی کژوال نیز افزوده شده تا گیمران جدید با چالش کمتری مواجه شوند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *