انتشار تصویری از فصل دوم سریال Witcher

انتشار تصویری از فصل دوم سریال Witcher

درحالی که تنها چند هفته تا آغاز پخش فصل ۲ سریال ویچر (The Witcher) فاصله داریم، نتفلیکس یک تصویر جدید از آن منتشر ساخته است. در این تصویر ما گرالت ریویایی را مشاهده می‌کنیم که حسابی خشمگین و آماده نبرد به‌نظر می‌رسد.

در پایان فصل اول سریال گرالت توانست سیری را پیدا کند و ینیفر طی جنگ با ارتش نیلفگارد ناپدید شد. تیزری که چند ماه پیش از سریال منتشر شد به شرایط کانتیننت می‌پرداخت و به نظر می‌رسید که هنوز ینیفر بازنگشته. گرالت و سیری نیز در حال سفر به کر مورهن بودند. کر مورهن قعله‌ای است که گرالت در آن بزرگ و به یک ویچر تبدیل شده. فصل دوم از سریال همچنین بیشتر به قدرت‌های سیری و اهمیت آن‌ها خواهد پرداخت.

 

انتشار تصویری از فصل دوم سریال Witcher

 

تصویر جدید فصل ۲ سریال گرالت را نمایش می‌دهد که در یک فضای برفی قرار گرفته و احتمالا معجون‌های مخصوص خود برای آغاز نبرد را نوشیده است. بازیگران سریال شامل هنری کویل در نقش گرالت، آنیا چالاترا در نقش ینیفر، فریا آلن در نقش سیری، جوئی بیتی در نقش جکسیر و آنا شافر در نقش تریس می‌شود. فصل اول خیلی روی خطوط زمانی پراکنده تمرکز داشت که برای گروهی از از بینندگان گیج کننده بود، اما به نظر می‌رسد که سازندگان برای فصل دوم روند خطی و مشخص‌تری را در پیش خواهند گرفت.

در نهایت باید اشاره داشت نتفلیکس از حالا به ساخت فصل سوم The Witcher چراغ سبز نشان داده است. فصل دوم شامل ۸ قسمت می‌شود و باید منتظر پخش آن در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر ماه) باشیم.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *