انتشار سریال Tales of the Walking Dead در تابستان 2022

انتشار سریال Tales of the Walking Dead در تابستان ۲۰۲۲

به تازگی خبرهایی منتشر شده که نوید یک اسپین‌آف جدید با نام Tales of the Walking Dead را از دنیای مردگان متحرک می‌دهد. این سریال آنتولوژی روی شخصیت‌های قدیمی و جدید تمرکز دارد و باید تا تابستان سال ۲۰۲۲ منتظر انتشار آن باشیم.

در همین خصوص، اسکات ام. گیمپل، مدیر ارشد محتوا دنیای مردگان متحرک در گفت‌ و گو با ددلاین گفت:

این سریال جدید نسبت به عناوین قبلی، هدف کاملا متفاوتی دارد و قرار است بر اساس دیدگاه‌ها و ایده‌های جدیدی ساخته شود. این سریال، داستان‌هایی خلاف آنچه در گذشته گفته شده را روایت می‌کند. احتمالا فصل اول سریال Tales of the Walking Dead شش قسمتی است که برای پخش در تابستان ۲۰۲۲ از شبکه AMC برنامه‌ریزی شده. چنینگ پاول، شورانر سریال است که تجربه فروانی در فرانچایز مردگان متحرک دارد. وی در گذشته به ترتیب در سریال‌های The Walking Dead و Fear the Walking Dead به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده حضور داشته است. او در این باره بیان کرد:

من در ابتدا به عنوان یکی از طرفداران سریال مردگان متحرک کارم را شروع کردم و اکنون قرار است به عنوان شورانر یکی از متفاوت‌ترین اسپین‌های آن در پروژه همکاری داشته باشم. این دیوانه‌کننده است و من از AMC و اسکات بسیار متشکرم که از من و نویسندگانم حمایت کردند. ما در مرزهای این جهان فشار بسیاری را تحمل کردیم و با سختی‌های فراوان سعی کردیم در نهایت یک سریال جدید و غیرمنتظره‌ را برای شما خلق کنیم. نکته مهم این است که ما در این میان به هیچ‌وجه از طرفداران اصلی و قدیمی سریال غافل نشدیم.

انتشار سریال Tales of the Walking Dead در تابستان 2022

سریال The Walking Dead نخستین بار در سال ۲۰۱۰ و بر اساس داستان‌های کامیک منتشر شد و اسپین‌آف آن یعنی Fear the Walking Dead در سال ۲۰۱۵ برای هواداران به نمایش درآمد. سال ۲۰۲۰ ما با The Walking Dead: World Beyond آشنا شدیم که روی اولین نسل نوجوانان که پس از شیوع بزرگ شده بودند تمرکز داشت. همان سال AMC اعلام کرد که تصمیماتی برای ساخت اسپین‌آف جدید با محوریت شخصیت‌های محبوب یعنی دریل دیکسون (نورمن ریدس) و کارول پلتیه (ملیسا مک‌براید) برای سال ۲۰۲۳ دارد.

فعلا جزییات خاصی مانند نام بازیگران، داستان و زمان وقوع اتفاقات سریال Tales of the Walking Dead منتشر نشده است و باید منتظر اخبار بعدی باشیم.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *