انتشار صحنه حذف شده کاترین لانگفورد در فیلم Avengers پایان بازی

یکشنبه 26 آبان , 1398

فیلم اونجرز: پایان بازی (Avengers: Endgame) به رویدادهای یازده سال ابتدایی دنیای سینمایی مارول معروف به حماسه اینفینیتی (Infinity Saga) پایان داد و اکنون رکورد فیلم آواتار (Avatar) را شکسته است. حالا این فیلم عنوان پر فروش ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمای جهان را از آن خود کرده است. قرار بود در این فیلم شاهد بازیگری کاترین لانگفورد Katherine Langford (بازیگر نقش هانا بیکر در سریال سیزده دلیل که چرا  Thirteen Reasons Why) نیز باشیم. اما به طور عجیبی صحنه بازیگری او در این فیلم حذف شد بوده و حتی این صحنه جداگانه منتشر نشده بود.

در جدیدترین اخبار مربوط به دنیای سینما و تلویزیون صحنه حذف شده بازیگری کاترین لانگفورد در فیلم منتشر شده است. چند روز پیش سرویس استریم دیزنی پلاس شروع به کار کرد. این سرویس یک برنامه مستند به نام Marvel Studios: Expanding the Universe دارد که در آن تصاویر و ویدئوهایی از سریال ها و فیلم های مارول به نمایش در می آید.

Katherine Langford

هشدار: ادامه این خبر ممکن است پایان فیلم را فاش کند پس اگر هنوز فیلم را ندیده اید و نمی خواهید هیجان دیدن پایان ماجرا را از دست ندهید بهتر است بعد از تماشای کامل فیلم این خبر را تا انتها بخوانید و صحنه حذف شده را ببینید.

در بخش هایی از ویدئوهای انتشار یافته در برنامه Marvel Studios: Expanding the Universe، تصاویر حذف شده از فیلم اونجرز: پایان بازی را شاهد هستیم که در آن نسخه ای متفاوت از چکونگی مرگ نقش بلک ویدیو نیز دیده می شود. اما صحنه ای که بیش از همه خبرساز شده صحنه مربوط به حذف بازی کاترین لانگفورد در نقش شخصیت مورگان استارک است. همانطور که از قبل معلوم بود، در ابتدا قرار بود آیرون من (تونی استارک) با بازی رابرت دانی جونیور بعد از بشکن زدن به سنگ روح رفته و نسخه بزرگسالی دخترش را ملاقات کند. اما در طی نمایش آزمایشی فیلم سازندگان فیلم احساس کردند تماشاگران فیلم نتوانستند آنچان که باید با این صحنه ارتباط برقرار کنند و نهایتاً این صحنه حذف شد. شما در ادامه می توانید نسخه غیر رسمی این ویدئو شامل صحنه حذف شده را تماشا کنید:

دانلود از یوتویب: youtube.com

به نظر شما بهتر بود که این صحنه در فیلم باشد یا همان بهتر که حذف شد؟ نظرات خود را در بخش نظرات سایت نرد استیشن با ما در میان بگذارید.

منبع: mcucosmic.com

محصولات مرتبط

۳ پاسخ
  1. احسان
    احسان گفته:

    واقعا حیف که حذفش کردن توی نسخه اصلی
    این صحنه به نظرم برای طرفدار های نقش تونی استارک میتونست خیلی حس closure رو القا کنه.

    پاسخ
    • امین غنچه
      امین غنچه گفته:

      صحنه‌های حذف شده زیادی داشت اندگیم
      صحنه‌های پروفسور هالک هم از اونایی بود که اگر حذف نمیشدن خیلی بهتر بود

      پاسخ
    • امیرحسین
      امیرحسین گفته:

      به نظر من هم حیف شد حذفش کردند.
      ولی من هنوز باور نمیکنم که آیرون من از این دنیا رفته باشه! شاید بعدا با تکنولوژی کپی کردن حافظه مثل چیزی که در نسخه پایانی اسپایدرمن شاهدش بودیم٬ تونی استراک در قالب یک هوش مصنوعی در لباس آیرونمن ظهور پیدا کنه. اینجوری معضل دستمزد رابرت جونیور و مشکل پیر شدن هنرپیشه اش هم حل میشه و آیرونمن جاودان باقی میمونه!
      البته این تحلیل شخصیه منه!

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *