انتشار پوستر جدید از فیلم Army of Thieves

پنج‌شنبه 31 تیر , 1400

زک اسنایدر پوستر فیلم “Army of Thieves”  را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت.

انتشار پوستر جدید از فیلم Army of Thieves

سال ۲۰۲۱، سالی شلوغ برای زک اسنایدر است. پس از پخش موفق فیلم‌های “لیگ عدالت” و “ارتش مردگان“، اکنون نوبت به فیلم “Army of Thieves” می‌رسد تا شانس خود را امتحان کند. این فیلم اواخر امسال در شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد و اطلاعات بیشتر درباره‌ی آن در پنل کامیک کان در روز یکشنبه ۳ مردادماه (۲۵ ژوئیه) در ساعت ۱:۳۰ بامداد منتشر خواهد شد.

در فیلم پیش‌درآمد “ارتش مردگان” دیتر (ماتیاس شوایگهوفر) کارمند یک بانک در شهری کوچک است تا اینکه زنی مرموز او را برای پیوستن به یک گروه خلافکار و تحت تعقیب اینترپل استخدام می‌کند که تلاش دارند چندین گاوصندوق افسانه‌ای و ضد سرقت را‌ در سراسر اروپا خالی کنند.

انتشار پوستر جدید از فیلم Army of Thieves

ماتیاس شوایگهوفر، ناتالی امانوئل (بازی تاج و تخت، اف۹)، گاز خان (به خودت بیا چارلی)، روبی اُ. فی، استوارت مارتین (جیمزتاون)، جاناتان کوهن (بوداپست)، نوئمی ناکای، پیتر زیمونیشک (تونی اردمن) و جان بوبنیاک از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

زک اسنایدر کارگردانی فیلم “Army of Thieves” را بر فیلمنامه‌ای از شای هاتن بر عهده دارد. دبورا اسنایدر، زک اسنایدر و وسلی کالر از استودیو استون کواری و ماتیاس شوایگهوفر و دن ماگ از استودیو پانتالئون فیلمز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

در فیلم اصلی با بازی دیو باوتیستا، اولین بار در ماه می پخش شد و به یکی از پربیننده ترین فیلم‌های نتفلیکس تبدیل شد و ۷۲ میلیون خانوار در چهار هفته اول آن را تماشا کردند. شبکه نتفلیکس در حال حاضر در حال ساخت یک مجموعه انیمیشن اسپین آف با عنوان “ارتش مردگان: لاس وگاس” است که به داستان اسکات (باتیستا) و گروه نجاتش در هنگام حمله‌ی زامبی‌ها به شهر وگاس می‌پردازد.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *