ایکس من : دارک فینکس ژانر فیلمهای ابر قهرمان را دگرگون خواهد کرد

فیلم “ایکس من : آپوکالیپس” طرفداران این مجموعه را در هیچ شکی نگذاشت که سری این فیلم ها تغییرات عمده ای را خواهند کرد. در فیلم شاهد صحنه ای هستیم که “جین گری” برای اولین بار از تمام نیروی خود استفاده کرده و حتی در فیلم شاهد هاله ای از ققنوس بودیم که توسط جین کشیده شد. بسیاری از طرفداران سری ایکس من با این موضوع که فیلم بعدی “دارک فینکس” خواهد بود شوکه شدند.

در مصاحبه ای با “امپایر”، “سوفی ترنر” به هوارادان قول داد که شاهد فیلمی قدرتمند خواهند بود :

“ما میخواهم ژانری جدیدی را در فیلمهای ابر قهرمان بسیازیم. باید بگم که از کار کردن با سایمن کینبرگ بسیار هیجان زده هستم. او همواره ذهن خلاق مجموعه فیلمهای ایکس من بوده است. خوشحالم که فیلم به نحوی که او دوست داشت پیش رفته است.قطعا او از بهترین کارگردانانی ست که تا به حال با او کار کرده ام. او بسیار صبور و همراه است.”

کمپانی فاکس در دو سال گذشته تغییرات زیادی را در ساختار فیلمهای با کاراکتر ابر قهرمان خود پدید آورده است. در این سالها فیلمهای ساخته شده الزاما فیلمهای ابر قهرمانی نبودند. “ددپول” بیشتر یک کمدی “رانچی” به نظر میرسید تا یک فیلم کلاسیک ابر قهرمان, “لوگن” هم فیلمی خونین و وسترنی با پنجه های آهنین “ولورین” بود. برای فیلم “نیو میوتنت” هم نمیشود تصویری فراتر از یک فیلم ابرقهرمانانه ترسناک متصور بود.

با توجه به توضیحات سوفی ترنر به نظر میرسد که بودجه ساخت فیلم دارک فینکس، به مراتب بالاتر از باقی فیلمهای در حال تولید باشد. درست مثل آپوکالیپس که با بودجه ۱۷۸ میلیون دلاری در مقایسه با بودجه ۵۸ میلیون دلاری ددپول و ۹۷ میلیون دلاری لوگن ساخته شد.
این دومین بار است که فاکس داستان دارک فینکس را به تصویر میکشد. مرتبه اول و در فیلم “لست استند” فاکسیها موفق نشدند که احساسات موجود در کامیک را به تصویر بکشند. باید دید این بار آیا فاکس موفق خواهد بود که طرفداران این مجموعه را راضی به خانه های خود برگرداند یا خیر.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *