پیوستن یک بازیگر جدید به فصل دوم سریال The Mandalorian

شنبه 9 فروردین , 1399

فصل دوم سریال The Mandalorian چند بازیگر جدید دارد که یکی از آن‌ها مایکل بین است. بیل بر هم با نقش میفلد به این سریال بازمی‌گردد. سریال مندالورین سریالی است که با استقبال غیرمنتظره‌ای از سوی تماشاچیانش روبرو شد و حالا همه برای فصل دوم این سریال لحظه‌شماری می‌کنند.

یک بازیگر جدید به بازیگران فصل دوم سریال پرطرفدار The Mandalorian اضافه شده است و او کسی نیست جز مایکل بین! ضمنا شخصیت میفلد هم  قرار است با هنرآفرینی بیل بر در این فصل حضور داشته باشد. بیایید به شما جزییات بیشتری از این خبر بگوییم.

حضور مایکل بین در فصل دوم سریال The Mandalorian

این خبری است که توسط منابع نزدیک فیلم به ددلاین گفته شده است. مایکل بین کسی است که او را بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی‌اش در فیلم ترمیناتور (The Terminator)، فیلم بیگانه ها (Aliens)، فیلم ترمیناتور ۲: روز داوری (Terminator 2: Judgement)، فیلم Planet Terror (سیاره وحشت) و فیلم Tombstone می‌شناسند.

حالا او قرار است  در فصل دوم سریال The Mandalorian به عنوان یک جایزه بگیر در گذشته مندو ظاهر شود. همچنین گفته شده که شخصیت میفلد هم با بازی بیل بر به این سریال برمی‌گردد. شخصیتی که قبلا در ۶ قسمت فصل اول سریال مندلورین تحت عنوان The Prisoner حضور داشت. از اینکه این شخصیت‌ها قرار است در این فصل چه کار کنند هم هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. ولی پیش‌بینی می‌شود این فصل هم مثل فصل گذشته حوادث جالبی در خودش داشته باشد!

بازیگر جدید فصل دوم Mandalorian

به جز این دو نفر می‌دانیم که رزاریو داوسون هم قرار است برای بازی در نقش آسوکا تانو در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور داشته باشد. همانطور که قبلا گفتیم آسوکا تانو شخصیتی است که شاید برایش سریال مستقل هم بسازند.

پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو و کارل ویترز هم از دیگر بازیگران این سریال جالب هستند. ساخت این فصل درست مانند فصل اول بر عهده جان فاورو است.

سریال The Mandalorian قرار است از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (یعنی در مهرماه یا آبان‌ماه ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شود و به نظر می‌رسد که این فصل هم مانند فصل قبل ۸ قسمت داشته باشد. شما درباره فصل دوم این سریال چه نظری دارید؟ نظرتان درباره حضور این بازیگران در این فصل چیست؟

منبع: www.deadline.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *