بازیگر سریال تاج و تخت در Aquaman 2 ایفای نقش می کند

جمعه 27 فروردین , 1400

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی قرار است به جمع بازیگران دنباله فیلم Aquaman (آکوامن) اضافه شود. 

پیلو اسبک، بازیگر نقش شرور و منفی یورن گریجوری در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در حال مذاکره با برادران وارنر برای حضور در فیلم Aquaman 2 است، اما در حال حاضر اطلاعاتی از نقش وی در دسترس نیست. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم آکوامن در طول سال جاری میلادی آغاز شود.

علاوه‌بر اسبک، انتظار می‌رود که جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو و دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Aquaman 2 بازگردند. جیمز وان وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Aquaman را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول بر عهده دارد.

پیلو اسبک اگرچه بیشتر برای بازی در سریال Game of Thrones شناخته می‌شود، اما از دیگر کارهای این بازیگر دانمارکی می‌توان به فیلم Lucy، فیلم Ben-Hur، فیلم The Great Wall، فیلم Ghost in the Shell، فیلم Overlord، سریال The Investigation و فیلم Outside the Wire اشاره کرد. همچنین فیلم Samaritan، فیلم Project X-Traction و فیلم I.S.S از کارهای آینده‌ای است که اسبک در آن به ایفای نقش پرداخته است.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *