بازی رومیزی Marvel United در کیک استارتر

دوشنبه 16 دی , 1398

شرکت CMON Games برای تولید بازی این بار به سراغ قهرمانان دنیای مارول رفته است و یک بازی رومیزی به نام Marvel United ساخته است.

همانطور که می‌دانید قهرمانان مارول خودشان را فقط محدود به کمیک بوک ها، فیلم ها و سریال ها نکرده‌اند. آن‌ها دنیای بازی ها خصوصا بازی های ویدیویی را هم در نوردیده‌اند و بازی های رومیزی یا Board Game هم گزینه مناسبی برای بازی کردن با این قهرمانان است.

یکی از جدیدترین بازی های مارول که به تازگی معرفی شده است بازی Marvel United است و قرار است برای جذب کمک های مردمی به کیک استارتر (Kickstarter) بیاید. این بازی را همانطور که گفتیم شرکت CMON Games طراحی کرده است. CMON Games قبل از این بازی هم بازی کارتی God of War را عرضه کرد که مورد استقبال خوبی قرار گرفت. حالا هم دارد روی بازی رومیزی Bloodborne کار می‌کند.

بازی رومیزی Marvel United

یکی از معروف‌ترین و بهترین بازی های CMON Games بازی Arcadia Quest است. این بازی چند سال پیش توانست ۷۰۰ هزار دلار سرمایه در کیک استارتر جذب کند. حالا بازی Marvel United هم می‌خواهد با همان سیستم خودی نشان دهد. در این بازی قرار است هم قهرمانان هم ضد قهرمان حضور داشته باشند و در شکل و شمایلی بامزه (کوتاه قامت با سرهای بزرگ) طراحی شوند. اکانت توییتر CMON Games در مورد بازی Marvel United گفته:

قهرمانان همیشه به‌خاطر مبارزه برای آرمان‌های‌شان در معرض خطرند. حالا شما هم می‌توانید یک قهرمان باشید، با آن‌ها تیم جدید خودتان را تشکیل دهید و به نجات دنیا بروید.

Spinmaster Games  و CMON Games افتخار دارند که از بازی جدیدشان به نام Marvel United رونمایی کنند؛ بازی‌ای که به‌زودی وارد کیک‌استارتر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر بمانید.

از این پروژه دیگر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. اگر چه یک تیزر کوتاه برایش وجود دارد که چیز خاصی از خود بازی نگفته است! در عوض در آن می‌توان کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، بلک ویدو، کاپیتان مارول و هالک را در کنار شخصیت‌های خبیثی چون رد اسکال، اولتران و تسک مستر دید.

البته در این ماه‌های اخیر بازی های مارولی دیگری هم معرفی شده‌اند. مثلا مدتی قبل شرکت Fantasy Flight هم یک بازی کارتی به نام Marvel Champion عرضه کرد. در کل کاراکترهای مارول به خاطر محبوبیت زیادی که دارند گزینه مناسبی برای بازی های کارتی محسوب می‌شوند.

حالا در مورد ارائه Marvel United معلوم نیست چه چیزی پیش بیاید. چون مدت زیادی از عرضه آخرین بازی CMON Game که Starcadia Quest نام دارد نگذشته پس این پروژه بعید است که تا قبل از سال ۲۰۲۱ عرضه شود. اما از همین الان می‌توان با قاطعیت گفت که استقبال بالایی از این بازی رومیزی خواهد شد. چون پروژه‌های قبلی این شرکت در کیک استارتر بسیار خوش درخشیده‌اند و شخصیت های مارول هم محبوبیت زیادی دارند.

منبع: www.dualshockers.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *