بازی های برتر سال ۲۰۱۸ که نمی توان برای آنها صبر کرد

سال ۲۰۱۷ شاید برترین سال دنیای بازی های کامپیوتری بود. اما کافی ست نگاهی به عناوین بازی در سال ۲۰۱۸ بیندازیم تا بدانیم شاید سال پیش رو رقیب سر سختی برای ۲۰۱۷ است.
ادامه سری هایی که سالهاست منتظر آنها هستیم,رونمایی جدید از کاراکتر های کلاسیک دنیای بازی و همین طور شخصیت ها و عناوین جدیدی که در راه اند. همه و همه نوید سالی درخشان برای دنیای بازی های کامپیوتری را میدهند.

در زیر چند عنوان از بازی های که در سال ۲۰۱۸ عرضه میشوند را با هم میبینیم.

۱.”رد دد ردمپشن ۲”

قسمت دوم از یکی از بهترین بازی های تاریخ جهان که توسط کمپانی “راک استار” عرضه میگردد.بازی دنیای غرب وحشی را به کنسول های “ایکس باکس وان” و “پی اس ۴” خواهد آورد.

۲.”اسپایدرمن”

از معدود عناوین بازی های ابر قهرمان که به شدت همه منتظر عرضه آن هستند.قصه بازی دارای خط داستانی مختص به خود است و در نیویورک اتفاق می افتد. این بازی فقط برای کنسول سونی عرضه خواهد شد.

۳.”خداوندار جنگ”

“کریتوس” از کشتن خدایان یونان خسته شده و حال زندگی جدیدی را در سرزمین های شمالی آغاز کرده است.این مجموعه چهارمین قسمت از سری خداوندگار جنگ است و در سه ماه اول سال ۲۰۱۸ برای کنسول سونی عرضه خواهد شد.

۴.”دث استرندینگ”

این بازی به شدت دیوانه وار به نظر میرسید.کافیست نگاهی به تیزر عرضه شده از بازی بیاندازیم.دیوانه وار ولی هیجان انگیز.بیایید امیدوار باشیم که این بازی در سال ۲۰۱۸ عرضه شود.

۵.”راه فرار”

دو نفر در درون زندان و دو نفر که قصد نجات آنها را دارند.این بازی اولین بازی صرفا دونفره است که بعد از سالها عرضه می شود. در شخصیت بازی لیو و وینسنت نام دارند.بازی به روی “پی سی”،ایکس باکس و پی اس ۴ در تاریخ ٢٣ مارچ در دسترس خواهد بود.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *