برخی شخصیت های فیلم Raymond and Ray مشخص شد

چهارشنبه 10 شهریور , 1400

برنده جایزه گلدن گلدن گلوب ایوان مک‌گرگور و نامزد جایزه اسکار ایثن هاک در فیلم “Raymond and Ray” ایفای نقش خواهند کرد. این فیلم توسط استودیوی اپل اورجینال فیلمز و تهیه‌کنندگی رودریگو گارسیا و آلفونسو کوارون در حال ساخت است.

برخی شخصیت های فیلم Raymond and Ray مشخص شد

به گزارش سایت ددلاین رودریگو گارسیا (آلبرت نابز) کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد. داستان فیلم “Raymond and Ray” درباره برادرانی ناتنی است که در سایه پدری بد بزرگ شده‌اند با اینحال، هرکدام هنوز حس شوخ طبعی خود را دارند و در مراسم تشییع جنازه پدرشان فرصتی به دست می‌آورند تا رابطه خود را بهبود بخشند.

برنده جایزه اسکار آلفونسو کوارون به همراه بون کرتیس و جولی لین از استودیوی ماکینگ‌برد پیکچرز تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. گابریلا رودریگز و شیا کامر نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی، در ساخت این فیلم مشارکت دارند.

مک گرگور هنوز در حال فیلم‌برداری سریال “اوبی‌وان کنوبی” برای شبکه دیزنی پلاس است، در این مجموعه وی بار دیگر در نقش استاد جدای مشهور ظاهر خواهد شد. علاوه بر این سریال مک‌گرگور در فیلم “پینوکیو” به کارگردانی گیرمو دل تورو نیز ظاهر خواهد شد.

هاک نیز در حال فیلمبرداری سریال “شوالیه ماه” از استودیو مارول است که اسکار آیزاک نقش قهرمان اصلی آن را ایفا می‌کند و در آینده از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. هاک به جز این مجموعه در فیلم “تلفن سیاه” از استودیو بلوم‌هاوس، “مرد شمالی” به کارگردانی رابرت اگرز و “چاقوبازی ۲” از شبکه نتفلیکس ایفای نقش خواهد کرد.

منبع: THR

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *