بررسی تریلر فیلم جنگ بینهایت (بخش اول)

تریلر با سقوط یک شی به نیویورک آغاز  می شود. در راه سقوط این شئ ما خانه “دکتر استرنج” را نیز می بینیم. احتمال میرود که این شی “هالک” باشد. زیرا در تریلر نخست دیدیم که دکتر استرنج و “وانگ”، “بروس بنر” را در حالی که سقوط کرده ملاقات می کنند. دلیل سقوط هالک هم می تواند مبارزه اش با “ثانوس” وبلک اوردر  باشد .که قطعا از آنها شکست بدی خورده و به گفته ی بازیگر نقش هالک، وی کاملا از قدرت آنها وحشت زده شده است.

در سکانس بعد دیالوگ “گامورا” را می شنویم که می گوید:

تمام عمرم میشناسمش، اون فقط یه هدف داره که نصف کهکشانو نابود کنه. اگه اون تمام سنگ ها رو بدست بیاره، این رو فقط با یه بشکن انجام میده.

در سکانس های بعد خود ثانوس نیز می گوید:

اگه کارم تموم بشه ، نصف بشریت باقی می مونن.

این دیالوگ ها اشاره ای دارد به کامیک کلاسیک Infinity Gauntlet که در آن ثانوس توسط دستکش بینهایت با یک بشکن نصف کهکشان را به اندازه یک چشم بهم زدن ناپدید میکند! دقیقا نصف کهکشان و نه فقط مردم بلکه گیاهان جانوران و هر چیز دیگری!

گامورا قرار است ثانوس را به ما و انتقامجویان معرفی کند.

در این سکانس دوران جوانی ثانوس را میبینیم که به نظر می آید والدین گامورا را کشته و گامورا را به فرزندی می گیرد.

در صحنه بعدی “پیتر پارکر” را میبینیم که ماسک مخصوص فیلم “Homecoming” را بر سر دارد. این  سکانس در ادامه همان سکانس تریلر نخست فیلم میباشد. بنظر نمی آید پیتر پارکر بعد از اتفاقاتی که در فیلم بازگشت به خانه رخ داد بصورت تک نفره کاری را انجام دهد. وی پس از مشاهده ی سفینه ای که به زمین آمده بلافاصله به نزد “تونی استارک” خواهد رفت و با توجه به درجه ی خطر احتمالا آیرون اسپایدر را بر تن خواهد کرد.

در سکانس بعد یکی از قابلیت های جدید لباس آیرون من را میبینیم که قدرت و سرعت حرکت آن را فوق العاده بالا برده است. طبق تریلر نخست و تی وی اسپات منتشر شده اسپایدرمن بر روی این سفینه قرار دارد و بنظر می رسد آیرون من به قصد کمک به اسپایدرمن بسوی این سفینه خواهد رفت.

یکی از نکات قابل توجه در مورد این سفینه این است که بنظر می آید فرود ناگهانی آن است چون در تریلر ها صحنه ای را ندیدیم که این سفینه در حال پایین آمدن باشد و در ادامه نیز سرنشینان آن چیزی را برمی دارند و از زمین خارج می شوند. حال دلیل اصلی اینکه چرا اسپایدرمن در صدد متوقف کردن است را باید منتظر باشیم و ببینیم.

در سکانس های بعد

کاپیتان آمریکا، بلک ویدو، بروس بنر، اسکارلت ویچ، ویژن،  سم ویلسون (فالکون) و رودی (بنظر می رسد به وسیله تجهیزات تونی استارک دوباره سر پا شده و طبق سکانس های درون این تریلر و تریلر قبل وی دوباره زره وار ماشین را به تن خواهد کرد) میبینیم که به قصد محافظت از سنگ بینهایت ویژن به واکاندا آمده اند.

در سکانس بعد “شوری” را میبینیم که در حال اسکن سر ویژن میباشد و احتمالا به دنبال راهیست که سنگ بینهایت را بصورت دائمی (اسکارلت ویچ می تواند بصورت مقطعی شکل انسانی ویژن را پدیدار کند) از سر وی بیرون بیاورند. وی به گفته کارگردانان فیلم و کوین فایگی نقش کلیدی در فیلم خواهد داشت.

در سکانس بعد نیز استار لرد و دراکس و گامورا را میبینیم که بنظر می آید نزد تونی استارک آمده اند تا زمین را از ثانوس باخبر کنند آنها توسط ثور از خطر ثانوس باخبر شده اند و احتمالا ثور نشانی خانه ی استارک را به آنها داده است. می توان گفت که محافظین کهکشان به دو دسته تقسیم شده اند که یکی از آنها به زمین می رود و آنها را از ثانوس باخبر می کند و دیگری که راکت راکون و گروت باشد به همراه ثور به مقصدی نامعلوم بروند. بنظر میرسد آنها به مکانی می روند که احتمالا ثور سلاح جدید خود یعنی تبرش را به همراه چشم از دست رفته اش را دوباره بدست خواهد آورد، به نظر می رسد تبر جدید ثور “Stormbreaker” نام خواهد داشت و قدرت هایی همانند و حتی بیشتر از پتک نخستین ثور خواهد داشت! با توجه به اکشن فیگور منتشر شده از ثور بنظر می رسد تبر جدید وی با کمک گروت بدست خواهد آمد.

در سکانس بعد نیز یکی از چند تیم انتقامجویان را میبینیم که بنظر می رسد در سیاره ی تایتان، زادگاه ثانوس باشند. در سکانس های بعد همان سفینه ای که به زمین آمد را میبینیم که در تایتان سقوط می کند البته احتمال دارد سفینه ای دیگر باشد.

در سکانس بعد لشکرکشی بلک پنتر و تیم انتقامجویانی که به واکاندا آمده اند را می بینیم که به سمت ارتش ثانوس در حال حرکت هستند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *