برنامه زمانی ۴ ساله دیزنی برای فیلم های مارول

دیزنی و مارول برنامه اکران فیلم های ابر قهرمانی خود برای ۴ سال آینده را اعلام کردند.

طرفداران ابر قهرمانان میتوانند خوشحال و خشنود باشند. چون ظاهرا مارول قرار نیست حالا حالاها دست از ساخت اینگونه فیلم ها بردارد.

ما تقریبا از برنامه زمانی فیلم های مارول برای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ آگاه هستیم. همچنین این موضوع تقریبا روشن است که پس از فیلم انتقامجویان نسل جدیدی از فیلم های مارول آغاز خواهد شد. محافظین کهکشان ۳ فیلم بعدی مارول پس از پایان داستان انتقامجویان خواهد بود. همچنین شاهد ادامه داستان پیتر پارکر با ۲ فیلم برای اسپایدرمن خواهیم بود.

اما با توجه فیلم های عرضه شده طی این یکی دو سال اخیر گمانه زنی های بیشتری هم میتوان زد. برای مثال ادامه فیلم پلنگ سیاه ، که احتمالا باز هم ما را به سرزمین واکاندا خواهند کشاند. همچنین ادامه داستان دکتر استرنج و اولین فیلم ازکاپیتان مارول ، جزو برنامه های دیزنی خواهد بود.  مارول هنوز به طور رسمی هیچکدام را معرفی نکرده است ، اما تقریبا مثل روز روشن است که این فیلم ها ساخته خواهند شد.

 مارول پس از پایان داستان انتقامجویان قرار است ۷ فیلم را معرفی کند. ۶ عدد از این فیلم ها در سالهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اکران خواهند شد. و تنها یک فیلم قرار است در ۲۰۲۰ اکران شود. که قسمت سوم محافظین کهکشان خواهد بود.

صحبت های دیگری نیز راجب فیلم سولو بیوه سیاه مطرح شده است. با توجه به خط زمانی مارول برای سال ۲۰۲۰ ، اصلا بعید نیست فیلم این شخصیت در آن سال اکران شود. ظاهرا باید با یک حقیقت که هر روز پررنگ تر میشود، کنار بیاییم. چندین شخصیت محبوب سری انتقامجویان به پایان راه خود رسیده اند.

فاز چهارم فیلم های مارول با شخصیت هایی مانند پلنگ سیاه ادامه خواهد داشت. شاید حتی فیلمی شبیه به انتقامجویان با گروه جدید ابر قهرمانان را شاهد باشیم. اما سیاست های دیزنی راجب به این قضیه واضح است. ریبوت کل مجموعه همراه با شخصیت های ایکس-من و چهار شگفت انگیز. البته این موضوع را هم خوب میدانیم که استارت این اتفاق زودتر از سال ۲۰۲۳ نخواهد بود.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *