برندن فریزر در فیلم Killers of the Flower Moon حضور دارد

چهارشنبه 13 مرداد , 1400

به گزارش سایت ددلاین، برندن فریزر (سه‌گانه مومیایی) در فیلم “Killers of the Flower Moon” با بازی لئونادرو دی‌کاپریو و به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، ایفای نقش خواهد کرد. این درام جنایی برای پخش از شبکه اپل تی‌وی پلاس در حال ساخت است.

برندن فریزر در فیلم Killers of the Flower Moon حضور دارد

فریزر در این فیلم نقش وکیلی به نام دبلیو. اس. همیلتون را خواهد کرد. این فیلم هم‌اکنون در ایالت اوکلاهما در حال فیلمبرداری است. فیلم “Killers of the Flower Moon” بر اساس کتاب پرفروشی به همین نام از دیود گرن ساخته شده و روایتگر حادثه قتل‌های سریالی است که در سال ۱۹۲۰ در ایالت اوکلاهوما و در قبیله سرخپوپوستی “اوسج نیشن” رخ  داده است. مجموعه ای از جنایات وحشیانه که بعدها به “حکومت وحشت” معروف شد.

مارتین اسکورسیزی علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این فیلم را نیز بر عهده دارد. اریک راث به عنوان نویسنده مشترک در در نگارش متن فیلم مشارکت دارد. علاوه بر دی‌کاپریو، دیگر ستارگان مطرح سینما از جمله رابرت دنیرو و جسی پلمونس در این فیلم هنرنمایی می‌کنند.

طبق اخبار منتشر شده برندن فریزر همچنین قرار است در فیلم “برادرها” به کارگردانی مکس بارباکو (پالم اسپرینگز) نیز ایفای نقش کند. این فیلم بر اساس فیلم‌نامه‌ای از میکن بلر (اتاق سبز) و اتان کوهن (تندر استوایی) در حال ساخت است.

برنده جایزه امی پیتر دینکلیج و نامزد جایزه اسکار جاش برولین به همراه بازیگر سرشناس گلن کلوز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.گفته می‌شود این فیلم به کمدی کلاسیک “دوقلوها” که در سال ۱۹۸۸ ساخته شد شباهت دارد.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *