بریکینگ بد و فیلم سینمایی

قسمت تازه‌ای از حماسه‌ی سریال معروف ای ام سی در دست ساخت است.

وبسایت هالیوود ریپورتر با توجه به اطلاعاتی که از منابعش به دست آورده، گزارش کرده که وینس گیلیگان، خالقِ برکینگ بد در حال کار روی یک فیلم دو ساعته است که فعلا معلوم نیست آیا در سینما اکران خواهد شد یا برای تلویزیون ساخته می‌شود.

فعلا تقریبا هیچ اطلاعات به درد بخوری از این پروژه که در حال حاضر با اسم مستعارِ گرین برییر شناخته می‌شود منتشر نشده است.

معلوم نیست آیا این فیلم حکم پیش‌درآمد دیگری در مایه‌های بتر کال سال را خواهد داشت یا ادامه‌‌‌ی‌ مستقیم سریال اصلی خواهد بود. همچنین معلوم نیست که ستاره‌های اورجینالِ سریال مثل برایان کرنستون یا آرون پاول در این پروژه‌ی جدید حضور خواهند داشت یا نه. ولی چیزی که مشخص است این است که شکی وجود ندارد که این فیلم جزوی از مجموعه‌ معروف برینگ بد خواهد بود.

خودِ گیلیگان وظیفه‌ی نویسندگی سناریو، تهیه‌کنندگی و احتمالا کارگردانی فیلم را برعهده خواهد داشت.

گفته می‌شود مارک جانسون و ملیسا برنستین، تهیه‌کنندگانِ دو سریال معروف ای ام سی  هم در مقام تهیه‌کننده در پشت صحنه‌ی این فیلم حضور خواهند داشت.

از قرار معلوم این فیلم روایتگرِ داستانِ فرارِ مرد گروگان گرفته‌شده‌ای در تلاش برای به دست آوردن آزادی‌اش است.

این خلاصه‌ قصه ‌ی مبهم باعث شده تا طرفداران به یقین برسند که این فیلم به احتمال فراوان به اتفاقاتِ بعد از فرار جسی پینکمن از دست دار و دسته‌ی عمو جک و نئونازی‌ها می‌پردازد.

پیش‌تولید این فیلم آن‌قدر بی‌سروصدا شروع شده است که ساختش از این ماه در نیو مکزیکو آغاز می‌شود.

سریال برکینگ بد که پنج فصل به درازا کشید، به موفقیتِ تجاری و هنری بزرگی برای شبکه‌ی ای.ام.سی تبدیل شد.

در نتیجه ای.ام.سی و بخش تلویزیونِ کمپانی سونی بلافاصله به ایده‌ی ساختِ پیش‌درآمدی در قالب بتر کال سال چراغ سبز نشان دادند.

فصل چهارم این سریال که به نحوه‌‌‌ی تبدیل شدنِ جیمی مک‌گیل از یک وکیل خرده‌پا به وکیلِ شیاد هایزنبرگ را روایت می‌کند به تازگی به اتمام رسید.

ساخت فصل پنجم این سریال برای پخش در سال ۲۰۱۹ تایید شده است.

محصولات مرتبط

[product_tag tags=”breaking bad,,,” per_page=”8″ columns=”4″

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *