بیل موری با فیلم Ant-Man 3 به مارول می آید

بیل موری با فیلم Ant-Man 3 به مارول می آید

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania همچنان در بریتانیا ادامه دارد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول اضافه شده است، بیل موری، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Lost in Translation در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی فاش کرد که او اخیرا در یک فیلم از دنیای سینمایی مارول به ایفای نقش پرداخته است. موری البته به‌صورت مستقیم نگفت که او در کدام فیلم حضور داشته، اما او سرنخ‌هایی از این فیلم را به اشتراک گذاشته است.

موری گفت که من در یک فیلم مارول بازی کردم که کارگردان آن قبلا فیلم Bring It on را ساخته بود. درواقع پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania پیش از این قسمت اول فیلم Bring It on را کارگردانی کرده بود و موری گفت که این فیلم، فیلم خوبی بود و در ادامه به تمجید از پیتون رید پرداخت. در حال حاضر مشخص نیست که بیل موری چه نقشی را در فیلم Ant-Man 3 بر عهده دارد، اما او اخیرا با پل راد در فیلم Ghostbusters: Afterlife هم‌بازی بوده است. موری اخیرا در فیلم Asteroid City به کارگردانی وس اندرسون به ایفای نقش پرداخته است.

 

بیل موری با فیلم Ant-Man 3 به مارول می آید

 

پل راد در نقش اسکات لنگ (انت-من) اوانجلین لیلی در نقش هوپ پیم (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش هنک پیم، میشل فایفر در نقش جنت ون داین، کاترین نیوتون در نقش کسی لنگ و جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. پیتون رید، کارگردان دو قسمت اول فیلم Ant-Man، وظیفه کارگردانی فیلم Ant-Man 3 را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ابرقهرمانی بر عهده جف لاونس، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Rick and Morty، بوده است.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۳ (۶ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *