تاریخ انتشار انیمیشن Mortal Kombat Legends 2 مشخص شد

جمعه 4 تیر , 1400

برادران وارنر با انتشار یک پوستر تاریخ انتشار انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms را اعلام کرده است.

تاریخ انتشار انیمیشن Mortal Kombat Legends 2 مشخص شد

انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge سال گذشته منتشر شد و توانست مورد توجه منتقدان و طرفداران قرار بگیرد. مدتی پیش بود که ساخت دنباله انیمیشن Mortal Kombat Legends معرفی شد که این انیمیشن قرار است با نام Battle of the Realms در تابستان امسال پخش شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار انیمیشن جدید مورتال کامبت مشخص شده است. برادران وارنر تایید کرد که انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms در تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) در شبکه خانگی عرضه خواهد شد.

همچنین پیش فروش نسخه فیزیکی انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms که شامل نسخه بلوری و ۴K Ultra HD می‌شود، از روز دوشنبه هفته آینده و نسخه دیجیتالی از هفته پس از آن آغاز خواهد شد. در حال حاضر قسمت دوم انیمیشن Mortal Kombat قرار نیست در سالن‌های سینما یا ازطریق سرویس استریم HBO Max عرضه شود و این انیمیشن اکشن تنها برای عرضه در بازار خانگی در دو نسخه استاندارد با قیمت ۳۰ دلار و نسخه ۴K با قیمت ۴۰ دلار در نظر گرفته شده است.

علاوه‌براین، برادران وارنر تایید کرد که اولین تریلر انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms هفته آینده منتشر خواهد شد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. بااین‌حال، اولین پوستر قسمت جدید انیمیشن Mortal Kombat Legends منتشر شده که در این پوستر شاهد حضور ری‌دن، لیو کانگ و ساب زیرو هستیم.

منبع: comingsoon

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *