تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker

شنبه 3 اسفند , 1398

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون شرکت والت دیزنی یک تریلر از فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر) منتشر کرده و با این تریلر تاریخی که می‌خواهد درش نسخه خانگی و دیجیتال این فیلم را منتشر کند را اعلام کرده است.

بخش محصولات خانگی شرکت والت دیزنی و لوکاس با استفاده از این تریلر ابراز کرده‌اند که تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker ۱۷ مارس ۲۰۲۰ (۲۷ اسفند ۱۳۹۸) خواهد بود. پس از آن نسخه خانگی این فیلم که قسمت نهم از مجموعه فیلم های جنگ ستارگان (Star Wars) است در فرمت‌های بلوری، ۴K و DVD در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ ( ۱۲ فروردین ۱۳۹۹) عرضه می‌شود.

فروش جهانی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker

اواخر آذر ماه اکران جهانی فیلم سینمایی جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر شروع شد. این فیلم توانست به رقم ۱.۰۶۹ میلیارد دلار فروش جهانی دست پیدا کند. رقمی که ۵۱۳.۱ میلیون دلارش از آمریکای شمالی و ۵۵۶ میلیون دلار دیگرش از بقیه کشورها به دست آمده است. در واقع این فیلم هفتمین فیلم متعلق به والت دیزنی با فروش بیش از ۱ میلیارد در سال ۲۰۱۹ است.

تریلر نسخه خانگی فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker

اگر می‌خواهید تریلر نسخه خانگی جدیدترین قسمت از سری فیلم های جنگ ستارگان را ببیند حواستان باشد که از اسپویل ها ضدحال نخورید! اگر قبلا فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker را دیده‌اید که هیچ، اما اگر ندیده‌اید این تریلر می‌تواند اتفاقات زیادی را به شما لو بدهد. تریلری که گفتیم اینجاست:

نسخه خانگی فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر چه چیزهایی دارد؟

این نسخه قرار است حاوی محتویات بیشتر باشد. مثلا قرار است بخشی از این محتویات به کار جان ویلیامز روی موسیقی فیلم های جنگ ستارگان و موسیقی متن فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker بپردازد. به جز این قرار است بخشی به نحوه ساخت صحنه تعقیب و گریز در سیاره پاسانا، بخش دیگری به مستند حماسه اسکای واکر، بخشی دیگر به بیگانگان فضای که در سیاره بیابانی پاسانا بودند و در نهایت یک بخش به وارویک دیویس و فرزندش بپردازد و فیلم هایی هم از پشت صحنه ها پخش شود.

این‌ها تصاویری هستند که قرار است روی جلد نسخه خانگی آخرین قسمت از سری فیلم های جنگ ستارگان خودنمایی کنند:

بازیگران و عوامل جدیدترین فیلم از سری فیلم های جنگ ستارگان

در این فیلم دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن به نقش آفرینی پرداخته‌اند و جی جی آبرامز هم این فیلم را کارگردانی کرده است. جی جی آبرامز کسی است که قبلا هم فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد) را کارگردانی کرده است و در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker به جز کارگردانی نویسندگی فیلم‌نامه‌اش را هم انجام داده است.

شما توانسته‌اید فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker را ببینید؟ اگر توانستید که خوش به سعادتتان! ولی اگر نتوانستید این خبر می‌توان خبر خوشی برای‌تان باشد. البته اگر تریلری که گفتیم را ندیده باشید.

منبع: collider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *