تاریخ اکران فیلم Fantastic Beasts 3 مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Fantastic Beasts 3 مشخص شد

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نام رسمی قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts مشخص شده و همچنین تاریخ اکران جدیدی برای این فیلم فانتزی اعلام شده است. برادران وارنر رسما اعلام کرد که فیلم Fantastic Beasts 3 قرار است با نام Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore (جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور) روی پرده‌های سینما برود. همچنین حالا این فیلم قرار است در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ اکران شود.

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود، اما اکنون اکران این فیلم فانتزی ۳ ماه جلو افتاده است. فیلم Fantastic Beasts 3 در تاریخ اکران جدید خود باید با فیلم The Lost City of D از پارامونت در گیشه رقابت کند. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore با حواشی زیادی از جمله اخراج جانی دپ، بازیگر نقش گریندل والد و جایگزینی او با مدس میکلسن همراه بود.

ادی ردمین، جود لاو، مدس میکلسن، کاترین واترستون، ازرا میلر، کلودیا کیم، آلیسون سودول، دن فوگلر، جسیکا ویلیامز و کالوم ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت قبل وظیفه کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 3 نیز بر عهده دیوید یتس بوده است و همچنین استیو کلاوز، نویسنده هر هفت قسمت فیلم Harry Potter که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در دو قسمت اول فیلم Fantastic Beasts حضور داشته، به جی کی رولینگ در نوشتن فیلمنامه و بازنویسی این فیلم کمک کرده است.

اتفاقات مجموعه فیلم Fantastic Beasts در کشورهای مختلف جریان دارد و قسمت اول در شهر نیویورک، قسمت دوم در پاریس جریان داشته است و قسمت سوم این فیلم قرار است به شهر ریو دو ژانیرو در کشور برزیل سفر کند و اتفاقات اصلی فیلم در این مکان جریان خواهد داشت. فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore از جایی آغاز می‌شود که گریندل‌والد به‌دنبال کنترل دنیای جادوگری است و حالا دامبلدور تصمیم می‌گیرد تا رهبری یک ماموریت خطرناک را به نیوت اسکمندر دهد که در آن باید با جانوران قدیمی و جدید و همچنین پیروان گریندل‌والد روبه‌رو شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *