تاریخ پخش انیمیشن Injustice در نهایت مشخص شد

جمعه 12 شهریور , 1400

بخش محصولات خانگی برادران وارنر سرانجام تاریخ پخش انیمیشن Injustice را تایید و اعلام کرده است.

تاریخ پخش انیمیشن Injustice در نهایت مشخص شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تاریخ پخش انیمیشن Injustice تایید و اعلام شده است. این انیمیشن که با الهام از بازی Injustice: Gods Among Us ساخته شده، قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) در بازار خانگی عرضه شود. انیمیشن اینجاستیس که یک انیمیشن بلند خواهد بود، دارای نسخه دیجیتالی، بلوری و ۴K Ultra HD است که تمامی نسخه‌ها در این تاریخ عرضه خواهند شد. درواقع این انیمیشن قرار است چند روز پس از برگزاری DC FanDome امسال پخش شود که البته دارای پنل نیز در این رویداد دیجیتالی خواهد بود.

رویداد DC FanDome سال ۲۰۲۱ قرار است در تاریخ ۱۶اکتبر برگزار شود. همچنین فهرست صداپیشگان انیمیشن Injustice نیز مشخص شده که براساس آن، جاستین هارتلی با سابقه بازی در سریال This is Us و سریال Smallville برای صداپیشگی سوپرمن و انسون مونت با سابقه بازی در سریال Hell on Wheels و سریال Star Trek Discovery برای صداپیشگی بتمن در انیمیشن اینجاستیس حضور دارند.

علاوه‌براین، جانت وارنی با سابقه صداپیشگی شخصیت کورا در انیمیشن The Legend of Korra برای صداپیشگی واندر وومن، کوین پولاک با سابقه بازی در سریال The Marvelous Mrs. Maisel برای صداپیشگی جوکر و جاناتان کنت، فران طاهر با سابقه بازی در فیلم Iron Man برای صداپیشگی رأس الغول و غیره، دیگر صداپیشگان انیمیشن Injustice هستند. طبق خلاصه داستان انیمیشن Injustice، جوکر، سوپرمن را فریب داده است تا لوئیس لین را بکشد و حالا مرد پولادین از کنترل خارج شده است.

سوپرمن در ادامه تصمیم می‌گیرد تا کنترل زمین را بر عهده بگیرد و او حالا تمام کنترل زمین را در اختیار گرفته است. پس از این اتفاقات بتمن تیمی با گروهی از همفکرانش تشکیل می‌دهد تا جلوی سوپرمن را بگیرد. مت پیترز، کارگردان انیمیشن Justice League Dark: Apokolips War، وظیفه کارگردانی انیمیشن Injustice را براساس فیلمنامه‌ای از ارنی آلت‌بیکر، نویسنده انیمیشن Batman: Hush بر عهده داشته است.

منبع: گیم اسپات

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *