تاریخ پخش سریال Book of Boba Fett مشخص شد

تاریخ پخش سریال Book of Boba Fett مشخص شد

سرانجام تاریخ پخش سریال Book of Boba Fett در سرویس دیزنی پلاس مشخص شد. این سریال از مجموعه جنگ‌ستارگان، در حقیقت اسپین‌آف سریال مندلورین محسوب می‌شود که قرار است در تاریخ ۲۹ دسامبر (۸ دی ۱۴۰۰) در دیزنی پلاس منتشر شود.

پس از پایان فصل دوم The Mandalorian بود که شاهد معرفی سریال The Book of Boba Fett بودیم و این اتفاق حسابی هواداران حسابی شگفت‌زده کرده بود. جان فاورو و دیو فیلونی (سازندگان سریال مندلورین) که ساخت این اسپین‌آف را نیز برعهده دارند، همچنین قرار است سریال Ahsoka and Rangers of the New Republic را برای دیزنی پلاس بسازند.

هر دو سریال قرار است حول محور The Mandalorian و در یک خط زمان واحد جریان داشته باشند؛ تازه موضوع به اینجا ختم نمی‌شود و دیزنی رویدادهایی ترتیب خواهد داد تا همه این سریال‌ها در یک نقطه با هم کراس اوور داشته باشند.

تاریخ پخش سریال  Book of Boba Fett مشخص شد

طبق خلاصه داستانی که اخیرا از سریال منتشر شده،‌ این مجموعه روی سرگذشت بوبا فت (تموئرا موریسون) و فنک شاند (مینگ نا ون) تمرکز دارد. آن‌ها هنگامی که به قلمرو تاتوین برمی‌گردند، ادعای حکومت در سرزمینی که قبلا توسط جابای هات اداره می‌شده را دارند. موریسون (یا بهتر است بگوییم صدای او) نیز اخیرا در نقش بوبا فت در مجموعه انیمیشنی Star Wars: Visions ظاهر شده بود، که انیمه قابل احترامی از کهکشان‌های دورِ دور (ساخته استودیوهای ژاپنی) به شمار می‌رود.

بد نیست بدانید فصل سوم مندلورین و فصل اول سریال Obi-Wan Kenobi نیز برای پخش در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌اند.

منبع: گیمزرادار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *