تاریخ پخش سریال WandaVision مشخص شد

شنبه 24 آبان , 1399

طی چند هفته گذشته مارول اعلام کرده بود که فیلم‌ها و سریال‌های خود را به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا به تعویق انداخته است و تقریبا همه ما مطمئن بودیم که در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران و یا پخش فیلم و یا سریالی از مارول نباید باشیم. دلیل اصلی این تاخیر عدم اطمینان از سودآوری و تعطیلی سینماها ذکر شده است. حال به تازگی تاریخ پخش سریال wandavision مشخص شده است.

در ابتدا قرار بود فیلم Black widow و Eternals در سال ۲۰۲۰ بر روی پرده سینما برود و سریال‌های The falcon and winter soldier و WandaVision درماه‌های اوت و نوامبر امسال به شبکه دیزنی پلاس راه پیدا کنند اما ویروس کرونا همه معادلات مارول را تغییر داد و هواداران را دلسرد کرد.

به تازگی زمزمه‌هایی از پخش سریال وانداویژن در اوایل سال ۲۰۲۱ به گوش می‌رسید که حال رنگ واقعیت به خود گرفته است. شرکت مارول، تیزر کوتاهی از این فیلم منتشر کرده است و در آن به تاریخ انتشار آن یعنی ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ اشاره کرده است.

تاریخ پخش سریال Wandavision

پخش سریال وانداویژن ( Wandavision ) در اوایل سال ۲۰۲۱ تضمین می‌کند که هیچ‌گونه تداخلی با انیمیشن روح (soul) ندارد اما از طرفی باعث ناامیدی بسیاری از طرفدارانی که منتظر پخش فیلم یا سریال در سال ۲۰۲۰ هستند می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است : واندا و ویژن زندگی بسیار آرام و خوبی در یکی از حومه شهر دارند اما به یکباره متوجه می‌شوند که همه چیز آن طور که باید پیش نمی‌رود و همه چیز آن‌طور که به نظر می‌آید پیش نمی‌رود. همچنین گفته شده است این سریال ترکیبی از سبک کلاسیک و آثار مارول خواهد بود.

مت شکمن که کارگردانی سریال موفق و محبوب The Boys و game of thrones را در کارنامه خود دارد، وظیفه کارگردانی تمامی اپیزودهای این فیلم را بر عهده گرفته است.

جک شفر که سابقه نوشتن فیلمنامه و همکاری با مجموعه captain marvel را داشته است، وظیفه نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد. الیزابت اولسن در نقش واندا و پل بتانی در نقش ویژن در این سریال حضور دارند.

منبع: theverge

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *