تاریخ پخش فیلم بتمن از شبکه HBO Max مشخص شد

تاریخ پخش فیلم بتمن از شبکه HBO Max مشخص شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان اضافه شدن فیلم The Batman به شبکه HBO Max مشخص شده است. به نقل از ComicBook، جیسون کیلار، مدیرعامل وارنرمدیا در مصاحبه با پادکست Vox’s Recode تایید کرد که فیلم بتمن ۴۶ روز پس از اکران و در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ (۳۰ فروردین ۱۴۰۱) به شبکه HBO Max اضافه خواهد شد. فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برنامه‌ریزی شده است.

کیلار گفت: «به این فکر کنید که در یک زمان فیلم‌ها بعد از ۸ تا ۹ ماه پس از اکران اولیه به شبکه اصلی HBO می‌آمدند. حالا فیلم The Batman قرار است ۴۶ روز پس از اکران روی HBO Max منتشر شود که تغییر بزرگی به نسبت سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ است.» البته پیش از این وارنرمدیا گفته بود که فیلم‌های برادران وارنر در سال ۲۰۲۲ قرار است ۴۵ روز پس از اکران روی سرویس‌های استریم مثل HBO Max پخش شوند و کیلار به نحوی روی این موضوع دوباره تاکید کرده است.

 

تاریخ پخش فیلم بتمن از شبکه HBO Max مشخص شد

تاریخ پخش فیلم بتمن از شبکه HBO Max مشخص شد

 

همچنین برادران وارنر قرار نیست فعلا سیاست اکران همزمان فیلم‌ها در سالن‌های سینما و HBO Max را در سال ۲۰۲۲ ادامه دهد. پیش از این در سال ۲۰۲۱ آثاری مثل فیلم The Matrix Resurrections، فیلم Dune، فیلم The Suicide Squad، فیلم Godzilla vs. Kong و فیلم Space Jam: A New Legacy به‌صورت همزمان با اکران، ازطریق HBO Max نیز پخش شده بودند که این سیاست با انتقادات زیادی همراه شد.

همچنین استراتژی فیلم بتمن برای مابقی فیلم‌های برادران وارنر در سال ۲۰۲۲ مثل فیلم Black Adam، فیلم فلش و فیلم Elvis نیز اجرا خواهد شد. کیلار در ادامه گفت: «وقتی خبر دارم که فیلم بتمن، فیلم بلک ادم و فیلم The Flash و فیلم الویس و سایر فیلم‌‌ها قرار است ۴۶ روز بعد از اکران در HBO Max در مناطق و کشورهای مختلف پخش شود، احساس خوبی دارم. این تغییر بسیار بزرگی است که فکر نمی‌کنم مردم فعلا قدر آن را بدانند، اما واقعا احساس خوبی در موردش دارم.»

فیلم Elvis برای اکران در تاریخ ۲۴ ژوئن۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱)، فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) و فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده‌اند.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *