تام هالند بدلکاری فیلم Uncharted را بزرگ توصیف کرد

تام هالند بدلکاری فیلم Uncharted را بزرگ توصیف کرد

تام هالند در ویدئویی جدید که از پشت صحنه فیلم Uncharted منتشر شده، از انجام بدلکاری‌های سخت و طاقت‌فرسا برای بازی در نقش نیتن دریک محبوب گفت. هالند در رابطه با صحنه هواپیمای باری که در تریلرهای فیلم Uncharted پیش از این به نمایش گذاشته شده بودند گفت که فیلمبرداری این سکانس خاص به مدت پنج هفته طول کشید. هالند تعدادی از بدلکاری‌های نیتن دریک برای این سکانس را خودش اجرا کرد که شامل آویزان شدن در هوا و برخورد با تشک بود. او گفت:

بعضی وقت‌ها در ارتفاع ۳۰ متری در هوا به جعبه‌ای که در حال چرخیدن بود، متصل بودم و بعدش اساساً انقدر آویزان می‌شوم تا مرا پرتاب کند. واقعاً ترسناک بود. اما فکر می‌کنم این سطح از ترس باعث می‌شود که آن سکانس واقعی‌تر به نظر برسد. این سخت‌ترین سکانس اکشنی است که تا به حال انجام داده‌ام.

 

تام هالند بدلکاری فیلم Uncharted را بزرگ توصیف کرد

 

در کل جریان فیلم، هالند گفت که بدلکاری‌های Uncharted «بسیار بزرگ‌تر» از هر فیلم دیگری است که تاکنون انجام داده و با توجه اینکه هالند پیش از این در فیلم‌های ابرقهرمانی همچون مرد عنکبوتی و انتقام‌جویان بازی کرده بود، ادعاهای قابل توجه‌ای به نظر می‌رسد.

هالند پیش از این نیز در مورد ماهیت دردناک صحنه‌های اکشن Uncharted صحبت کرده بود. او به Esquire گفته بود: «خیلی کتک خوردم و کوبیده و کبود شدم، تاندون‌های همسترینگم ملتهب شدند. دیگر هرگز صحنه مبارزه با شمشیر را انجام نخواهم داد.»

تا روز ۳ فوریه (۱۴ بهمن) نیز بازیکنانی در بریتانیا، ایالات متحده، استرالیا و نیوزلند که مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves را در پلی استیشن ۵ از طریق فروشگاه PlayStation Store خریداری کرده یا به آن ارتقا دهند، یک کد کوپن برای بلیط معمولی و استاندارد تماشای فیلم Uncharted در سینماهای منتخب دریافت خواهند کرد.

فیلم Uncharted که مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا علی و تاتی گابریل نیز در آن بازی می‌کنند، در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) در سینماها اکران می‌شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *