تریلر معرفی انیمیشن Lightyear مورد استقبال بسیاری قرار گرفت

تریلر معرفی انیمیشن Lightyear مورد استقبال بسیاری قرار گرفت

روز چهارشنبه هفته گذشته بود که اولین تیزر تریلر انیمیشن Lightyear منتشر شد که این انیمیشن درواقع اسپین‌آفی از دنیای انیمیشن Toy Story است که در آن داستان باز لایتیر واقعی را مشاهده خواهیم کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر انیمیشن لایتیر با استقبال فوق‌العاده طرفداران پیکسار و دیزنی مواجه شده است. ددلاین متوجه شده که انیمیشن Lightyear در ۲۴ ساعت اول انتشارش توانسته حدود ۸۳ میلیون بار دیده شود تا رکورد پر بیننده‌ترین تریلر یک انیمیشن اورجینال پیکسار را بشکند.

البته اولین تریلر انیمیشن لایتیر همچنان دومین تریلر پر بیننده پیکسار در روز اول انتشار است؛ چرا که اولین تریلر انیمیشن Incredibles 2 با ۱۱۴ میلیون بار تماشا در اولین روز پخش، همچنان پر بیننده‌ترین تریلر یک انیمیشن پیکسار در ۲۴ ساعت اول انتشار است. اولین تریلر انیمیشن Lightyear درواقع بالاتر از اولین تریلر انیمیشن‌های دیگر پیکسار از جمله انیمیشن Toy Story 4 با ۶۲ میلیون بار تماشا،‌ انیمیشن Soul با ۳۲ میلیون بار تماشا و انیمیشن Luca با ۲۸ میلیون بار تماشا قرار گرفته است.

 

تریلر معرفی انیمیشن Lightyear مورد استقبال بسیاری قرار گرفت

 

همچنین اولین تریلر انیمیشن لایتیر توانسته رکورد میزان تماشا تریلر فیلم Eternals را در ماه می نیز بشکند که در اولین روز تماشا در اوایل خرداد امسال، ۷۷ میلیون بار تماشا شده بود. اولین تریلر فیلم اترنالز درواقع پر بیننده‌ترین تریلر یک فیلم دیزنی و مارول در دوران همه‌گیری کرونا تا به امروز بوده است. همچنین نخستین تریلر انیمیشن Lightyear در مقایسه با اولین تریلر فیلم Cruella با ۷۱ میلیون بار تماشا نیز عملکرد بهتری داشته است.

انیمیشن Lightyear قرار است داستان باز لایتیر اصلی را روایت کند که اسباب‌ بازی آن محبوبیت زیادی در انیمیشن Toy Story پیدا کرده بود. کریس ایوانز صداپیشگی شخصیت باز لایتیر را در انیمیشن Lightyear بر عهده خواهد داشت. درواقع انیمیشن Lightyear منشا داستانی نسخه انسانی باز لایتیر را دنبال خواهد کرد که پس از آن اسباب بازی‌های وی تولید شد و شاهد حضور یکی از این اسباب بازی‌ها در دنیای انیمیشن Toy Story بودیم.

انیمیشن Lightyear برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. آنگوس مک لین، کارگردان انیمیشن‌های کوتاهی چون انیمیشن BURN-E، انیمیشن Toy Story Toons: Small Fry و Toy Story of Terror! به‌همراه دستیار کارگردان انیمیشن Finding Dory، وظیفه کارگردانی انیمیشن Lightyear را بر عهده دارد.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *