تصاویر جدیدی از بازی spider man miles Morales منتشر شد

چهارشنبه 23 مهر , 1399

به تازگی نشریه گیم اینفورمر تصاویر جدیدی از بازی spider man miles Morales منتشر کرده است که در این تصاویر محیط و بخش‌هایی از بازی را می‌توان مشاهده کرد.

مردعنکبوتی من جمله شخصیت‌های محبوب مارول است که طرفداران بسیاری دارد. این شخصیت آنقدر محبوب است که اکشن فیگور و کتاب‌های کمیک از روی آن ساخته و نوشته شده است.

در طی چندر روز گذشته شاهد انتشار اخبار جدیدی از بازی spider man miles Morales بودیم. چندی پیش از کاستوم ویژه بازی spider man نیز منتشر شد. انتشار این تصاویر باعث تا انتظار هواداران برای این بازی سخت‌تر شود و آن‌ها برای انتشار این بازی لحظه شماری می‌کنند. در تصاویر منتشر شده حضور لباس کلاسیک مرد عنکبوتی و یک کاستوم ویژه تایید شده بود.

 اخیرا نشریه گیم اینفورمر شماره‌ی جدید مجله خود را به این بازی اختصاص داده است و تصاویر جدیدی از این بازی منتشر کرده است. این تصاویر خیره‌کننده هستند و نشان از قدرت و گرافیک بسیار بالای این گرافیک دارد.

بیشتر تصاویر منتشر شده، اسپایدرمن را در حال تاب خوردن در خیابان‌های شهر نیویورک نشان می‌دهد اما تعداد انگشت شماری از آن‌ها به مبارزات و سکانس‌های مربوط به آن پرداخته است. در یکی از تصاویر دشمنان این بازی را نشان داده است و مایلز را با لباس‌های مختلف در حال مبارزه با آن‌ها نشان می‌دهد.

البته تصاویر جدید بازی Spider man miles Morales با کیفیت مطبوعاتی است و معمولا بیش از آن چیزی است که باید باشد اما همین تصاویر بسیاری از علاقه‌مندان و گیمرها را به تجربه این بازی تشویق کرده است.

بازی اسپایدرمن مایلز مورالز در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ در دسترس کاربران پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ قرار می‌گیرد. همچنین به تازگی استودیو اینسامنیاک گیمز با انتشار تصویری از پایان ساخت این بازی خبر داده است. شما می‌توانید در ادامه تصاویر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

تصاویر جدید spider man miles morales تصاویر جدید spider man miles morales تصاویر جدید spider man miles morales تصاویر جدید spider man miles morales تصاویر جدید spider man miles morales

منبع: videogameschronicl

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *