مارول قصد تغییراتی در میولنیر(چکش Thor) دارد

دوشنبه 6 مرداد , 1399

داستان قسمت ۸ مجموعه Thor، نشان می‌دهد که مارول قصد دارد حساسیت و سخت‌گیری خود در مورد چکش خدای رعد و برق یعنی میولنیر را کنار بگذارد. قبلا شاهد این موضوع بودیم که مارول سخت‌گیری‌هایی نسبت به این‌ که چه افرادی شایسته هستند چکش Thor را به دست بگیرند داشت حال احتمالا این سخت‌گیری را مارول کنار بگذارد.

قهرمان شهر آزگاردی شرکت مارول یعنی Thor، بیشتر از هر چیزی به واسطه چکش خود یعنی میولنیر معروف شده است.

او با استفاده از این چکش می‌تواند رعد و برق و طوفان را کنترل کند. او به واسطه همین قدرت محبوبیت زیادی دارد.

در سری‌های داستانی این شخصیت ما شاهد بودیم که هر کسی نمی‌تواند چکش Thor را بلند کند و یا از آن استفاده کند.

حال اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که احتمالا مارول تغییر رویه داده است و در قسمت ۸ سری کتاب کمیک Thor، ممکن است این موضوع تغییر کند. ظاهرا قرار است این قسمت دوباره به بروکستون و اوکلاهما باز گردد.

بر اساس خلاصه داستانی منتشر شده ، بروکستون تبدیل به یک دام توریستی شده است، زیرا در این شرایط، دیگر هیچ شایستگی‌ای برای بلند کردن میولنیر وجود ندارد.

این اولین باری نیست که دیگران نیز می‌توانند از میولنیر استفاده کنند. اما به هر حال خلاصه داستان نشان می‌دهد که قدرت میولنیر تغییر کرده است و ممکن است کلا از بین رفته باشد.

البته ممکن است این تغییرات به واسطه شرایط خاصی Thor نیز باشد، زیرا او تبدیل به جدیدترین سرباز گالاکتوس شده است. زیرا گالاکتوس به دنبال کمک Thor بود تا بتواند بلک وینتر را متوقف کند، کسی که دنیای او را نابود کرده بود.

Thor به گالاکتوس کمک می‌کند تا ۵ سیاره‌ای را پیدا کند که می‌توانست توانایی‌های لازم برای مبارزه با بلک وینتر را به او بدهد. بعد از گذشت تمام این‌ها بالاخره زمان رویارویی با بلک وینتر فرا می‌رسد. اما حالا شرایط به گونه‌ای شده است که بلک وینتر شکل ثور را به خودش گرفته است.

تغییرات در میولنیر

همچنین به نظر می‌رسد قسمت ۸ سری کتاب کمیک Thor، قرار است در ماه اکتبر سال جاری (مهر یا آبان ) از شرکت مارول منتشر شود.

خلاصه داستان رسمی این قسمت به شرح زیر است:

همه یک چکس به دست می‌گیرند! بله… به بروکستون بروید و خودتان به تنهایی چکش میولنیر را بلند کنید! چکش معروف خدای رعد و برق… هیچ شایستگی لازم نیست.

دیدگاه شما کابران نرد در این زمینه چیست؟

منبع: CBR

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *