تمجید از سریال House of the Dragon توسط جرج مارتین

تمجید از سریال House of the Dragon توسط جرج مارتین

جرج آر. آر. مارتین شاید هنوز هم تعدادی کتاب Game of Thrones برای نوشتن در دست داشته باشد، اما در حال حاضر توجه او به سریال مورد انتظار House of the Dragon است که جایی در سال ۲۰۲۲ از HBO پخش خواهد شد. جرج مارتین اخیرا با به اشتراک گذاشتن مطلبی هیجان و تحسین خود را از این سریال که به نوعی پیش‌ درآمد سریال Game of Thrones محسوب می‌شود، نشان داده.

همانطور که تاکنون مشخص شده، داستان سریال House of the Dragon به صدها سال پیش از Game of Thrones برمی‌گردد و شاهد خاندان تارگرین هستیم. زمانی که پادشاه ویسریس تارگرین اول (با بازی پدی کانسیداین) به پایان سلطنت خود نزدیک می‌شود، نبرد بی‌رحمانه‌ای برای جانشینی او بین دختر محبوبش رینیرا تارگرین (با بازی اِما دآرسی) و همسر دوم او ملکه آلیسنت‌های تاور (با بازی اولیویا کوک) آغاز می‌شود که قصد دارد تاج و تخت را برای پسران خود به ارث ببرد. مت اسمیت، اما دآرسی، میلی الکوک، اولیویا کوک، گراهام مک‌تاویش و ایو بست از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند. جرج مارتین در بلاگ خود نوشت:

من به شخصه معتقدم که این سریال ارزش صبر کردن را دارد. خب من بیشتر نظر خودم را ملاک قرار می‌دهم و چیزهای زیادی می‌دانم که شما بعدا خواهید دید (زیرا خودم کتاب را نوشتم!). حتی قسمت اول را نیز دیده‌ام و دوستش داشتم. تاریک، قدرتمند و عمیق است، درست همانطور که من از فانتزی حماسی خودم خوشم می‌آید. این یک اتفاق مهم برای تمام کسانی است که نگران عملکرد House of the Dragon در دنیای Game of Thrones هستند. من فکر می‌کنم که داستان خاندان اژدها در دستان خوبی قرار گرفته و جدا از پیش‌بینی‌ها، فکر نمی‌کنم ناامید شوید.

اکنون با توجه به هیجان و اشتیاق جرج مارتین درموردی دنیای تارگرین‌ها و آنچه رایان کوندال و میگل سپاچنیک تاکنون درباره سریال انجام داده‌اند، گویای همه چیز است. لازم به ذکر است که هنوز تاریخ پخش این سریال اعلام نشده و تنها می‌دانیم در سال ۲۰۲۲ به HBO خواهد آمد.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *