توافق دیزنی و اسکارلت جوهانسون درنهایت صورت گرفت

توافق دیزنی و اسکارلت جوهانسون درنهایت صورت گرفت

پس از اکران همزمان Black Widow در سینماها و دیزنی پلاس، اسکارلت جوهانسون شکایتی علیه شرکت والت دیزنی تنظیم کرد و مدعی شد این کار خلاف بندهای قرارداد بوده و میلیون‌ها دلار به او ضرر وارد آورده است. حال گفته می‌شود پرونده شکایت او و دیزنی در حال بسته شدن است و طرفین به توافق رسیده‌اند.

در پی این اتفاق، مدتی پیش تیم حقوقی اسکارلت جوهانسون درخواست مبلغ خسارت ۱۰۰ میلیون دلاری کرده بود و دیزنی تا آن زمان پیشنهاد متقابلی ارائه نکرده بود. پس از چندین خبر جنجالی درباره این موضوع و تاثیری که روی آینده این کمپانی بزرگ داشت، این توافق می‌تواند آتش درگیری‌ها را کم کرده و آرامش را در سینمای هالیوود جاری کند.

توافق دیزنی و اسکارلت جوهانسون درنهایت صورت گرفت

پس از تایید این توافق آلن برگمن، رئیس محتوا در استودیوهای دیزنی، اعلام کرد که همکاری‌های آینده میان اسکارلت جوهانسون و کمپانی دیزنی همچنان پابرجا خواهد بود. وی در بیانیه‌ای گفت:

ما بسیار خوشحالیم که بالاخره توانستیم پس از درگیری‌های فراوان با بلک ویدو [اسکارلت جوهانسون] به توافق دو طرفه برسیم. از همکاری‌های او با دنیای سینمایی مارول قدردانی می‌کنیم و مشتاقانه منتظر پروژه‌های مشترک در آینده، از جمله عنوان Tower of Terror هستیم.
اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف در فیلم بلک ویدو نیز درباره این موضوع این چنین واکنش داد:

من هم خوشحال هستم که اختلافات میان ما و دیزنی حل شد. به همکاری‌های زیادی که طی سال‌ها با این کمپانی داشته‌ام بسیار افتخار می‌کنم و از رابطه بسیار خوبی که با این تیم داشتم، لذت بردم. من هم منتظر همکاری‌ها و پروژه‌های مشترک در سال‌های آینده هستم.
پس از شکایت اسکارلت‌ جوهانسون از دیزنی و علنی شدن این موضوع، بازیگران دیگر مارول مانند الیزابت اولسن و بندیکت کامبربچ این اقدام دیزنی را محکوم کرده و از جوهانسون حمایت کردند. فیلم Black Widow با فروش ۳۷۲ میلیون دلاری خود در سراسر جهان به عنوان یکی از کم‌فروش‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در گیشه تاکنون شناخته شد. اما باید توجه کرد که این فیلم در زمان همه‌گیری کرونا اکران شد که اساسا تمام ارقام گیشه به طور قابل‌توجهی در این زمان کاهش یافت. این فیلم همچنین از حضور خود در دیزنی پلاس ۶۰ میلیون دلار فروش داشته است.

منبع: کمیک بوک

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *