تولید و فیلمبرداری سریال Witcher به دلیل کرونا متوقف شد

یکشنبه 18 آبان , 1399

با مثبت شدن تست کرونای چندین نفر از اعضای تیم تولید سریال Withcer ، مراحل فیلمبرداری و تولید آن فعلا متوقف شده است. توقف تولید سریال witcher امری ضروری بوده و تا منفی شدن تست اعضای تیم تولید ادامه دارد.

توقف تولید سریال witcher

Withcer جزو سریال‌هایی است که علاقه مندان زیادی دارد و فصل اول این سریال توجه کاربران را جلب کرد. بیشتر افراد این سریال را به واسطه بازی‌های ویدیویی منتشر شده از آن می‌شناسند. پس از پایان موفقیت آمیز فصل اول، ساخت فصل دوم ویچر آغاز شد که البته به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا تا مدتی روند آن متوقف شده بود.

پس از گذشت چند ماه روند تولید آن مجدد آغاز شد اما به تازگی خبر از مثبت شدن تست کرونای چندین نفر از اعضای تیم تولید منتشر شده است. ددلاین خبر داده است که اعضای تیم تولید فصل دوم سریال withcer به کرونا مبتلا شده‌اند و نت‌فلیکس در حال گرفتن تست از باقی عوامل است. اینطور که به نظر می‌رسد هیچ‌کدام از بازیگران اصلی این فیلم به کرونا مبتلا نشده‌اند اما با مثبت اعلام شدن تست ۴ نفر از عوامل تولید، ساخت فصل دوم فعلا متوقف شده است.

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال Witcher در استودیوی فیلمسازی اربورفیلد در غرب لندن انجام می‌شود که البته در حال حاضر مراحل آن متوقف شده است. نت‌فلیکس اعلام کرده است به محض ایمن شدن شرایط مراحل فیلمبرداری و تولید سریال ویچر با سرعت از سر گرفته خواهد شد. پیش از این نیز به دلیل مثبت شدن تست کرونا کریستوفر هیویو در اسفند گذشته شاهد توقف تولید Witcher بودیم.

بیش از ۷۶ میلیون کاربر نت‌فلیکس در این ماه فصل اول سریال ویچر را به صورت آنلاین مشاهده کرده‌اند و این ویچر را خیلی سریع تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های این سرویس استریم کرده است.

هنری کویل در نقش گرالت ، فریا آلن در نقش سیری ، آنیا چالوترا در نقش ینیفر ، کیم بودنیا در نقش وزمیر ، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند. لورن اشمیت نیز وظیفه کارگردانی فصل دوم سریال ویچر را برعهده دارد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *