انیمیشن Rick and Morty برای دومین بار برنده جایزه امی شد

دوشنبه 31 شهریور , 1399

در هفتاد و دومین برگزاری جوایز امی، انیمیشن سریالی Rick and Morty به عنوان بهترین سریال انیمیشنی انتخاب شد.

جایزه امی rick and morty

در مراسم امی امسال ریک و مورتی توانست برای دومین بار جایزه امی را کسب کند. این جایزه یکی از مهم‌ترین جوایزی است که این مجموعه انیمیشنی توانسته است دریافت کند.

سال ۲۰۲۰ برای طرفداران Rick and Morty یک سال بی نظیر بودند. آن‌ها در ابتدا شاهد بازگشت قدرتمندانه استودیوی Adult Swim بودند. این استودیو پنچ اپیوزد نهایی فصل چهارم را ساخته بود و نظر مثبت طرفداران و منتقدان را کسب کرد. این قسمت‌ها آنقدر موفقیت آمیز بود که توانست جایزه امی را دریافت کند.

اپیزود هشتم فصل چهار که با نام بشکه اسید یا The vat of Acid شناخته می‌شود، در کنار چند رقیب قدرتمند در فهرست نامزدهای جایزه امی قرار داشت و درنهایت توانست بالاتر از رقبا از این جایزه را ببرد.

ارزش کار این استودیو زمانی بیشتر مشخص می‌شود که رقبای این انیمیشن را بررسی کنیم. در این رویداد اپیزود‌‌هایی نظیر pig trouble in little tina ، اپیزود the view from halfway down نیز برای کسب این جایزه نامزد شده بودند.

انیمیشن Rick and Morty در مجموع سه بار برای جایزه امی نامزد شده است که دوبار توانسته است این جایزه را ببرد.

پنج اپیزود ابتدایی فصل چهار که در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شد خیلی مورد توجه افراد قرار نگرفت حتی نسبت به سوژه‌های آن نیز اعتراض داشتند. حتی بسیاری بر این باور بودند که این مجموعه وارد دوران بدی شده است و دیگر شاهد روزهای درخشان آن نخواهیم بود. اما با انتشار پنج قسمت آخر، نظر همه نسبت به این انیمیشن عوض شد و بسیاری معقتد بودند که این مجموعه به دوران درخشان خود بازگشته است.

اپیزود‌های آخر فصل چهارم تا حدی موفق ظاهر شد تا توانست یکی از آن‌ها برنده جایزه امی شود.

استودیوی ادالت سوییم هم اکنون در حال ساخت فصل پنجم و ششم انیمیشن rick and morty است اما هنوز تاریخ و زمان دقیق برای انتشار آن مشخص نشده است.

منبع : deadline

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *