جرد لتو در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر به نقش جوکر باز می‌گردد

پنج‌شنبه 1 آبان , 1399

فیلم Zack Snyder justice league قرار است بسیار متفاوت‌تر از نسخه اصلی فیلم لیگ عدالت ساخته شود و داستانی ۴ ساعته داشته باشد. همچنین جرد لتو برای بازی در نقش جوکر در فیلم لیگ عدالت باز می‌گردد.

جرد لتو در لیگ عدالت

همه می‌دانند که پس از مرگ دختر زک اسنایدر او مجبور به جذایی از پروژه ساخت justice league شد و رئیس استودیو نیز مجبور شد با استخدام کارگردان جدیدی این فیلم را بسازد و آن را سرهم آورد. حال بالاخره پس از سال‌ها و با درخواست بسیار زیاد کاربران، زک اسنایدر مجددا به این پروژه برگشته است تا justice league واقعی را برای طرفداران بسازد. طبق گفته منابع با بودجه ۷۰ میلیون دلاری قرار است لیگ عدالت نسخه زک اسنایدر ساخته شود.

هالیوود ریپورتر در گزارش جدید خود گفته است جرد لتو قرار است در نقش جوکر مجددا بازگردد. ما جوکر جرد لتو را در فیلم Suicide Squad دیدم و حال قرار است به فیلم Zack synder justice league باز گردد و سکانس‌های مربوط به خود را بازی کند. جالب اینجاست که فیلم suicide squad و سکانس‌های مربوط به جرد لتو در نقش جوکر قربانی تصمیمات استودیو بود و حدود ۳۵ دقیقه از این سکانس‌ها به دلیل مداخله استودیو در نظر کارگردان مجددا فیلمبرداری شده و یا به طور کلی حذف شدند.

فیلم لیگ عدالت نسخه زک اسنایدر قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی در چهار بخش از شبکه HBO Max پخش شود. البته ناگفته نماند که پس از پخش این ۴ قسمت، فیلم کلی و ۴ ساعته نیز در دو نسخه رنگی و سیاه و سفید به دست مخاطبان خواهد رسید. جالب است بدانید که این فیلم نسبت به justice league اکران شده کمتر از ۱ ساعت اشتراک دارند و اینطور که به نظر می‌رسد ساخته زک اسنایدر کلا موضوع و داستان دیگری دارد.

بودجه ۷۰ میلیون دلاری Zack Snyder justice league صرف جلوه‌های بصری کامپیوتری و ضبط صدای کاراکترها در بخش‌های از دست رفته و فیلم‌برداری سکانس‌های فیلمبرداری نشده خواهد شد.

پیش از این جرد لتو نیز گفته بود که امیدوار است بتواند نقش جوکر را بدون دخالت تهیه کننده و دیگر عوامل بازی کند و حال به نظر می‌رسد فرصت خوبی است که بتواند آن چیزی که در سر دارد را به همه نشان دهد.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *