جنگ ستارگان با محوریت قهرمانان زن: سریال جدید شرکت دیزنی

چهارشنبه 10 اردیبهشت , 1399

شمار طرفداران سری فیلم های جنگ ستارگان بسیار زیاد است و لازم نیست سن یا علاقه ی خاصی داشته باشید تا طرفدار این فیلم ها باشید. این مجموعه فیلم از ابتدای تولید در چند دهه ی گذشته تا همین امروز توانسته است قشر متنوعی از طرفداران را برای خود دست و پا کند. خبر ساخت قسمتی از جنگ ستارگان با محوریت قهرمانان زن می تواند برای هر طرفداری جالب باشد.

شرکت دیزنی در سال های گذشته بر پایه ی خط داستانی جنگ ستارگان به ساخت فیلم ها، سریال ها و حتی انیمیشن های کارتونی متعددی پرداخته است که نظر بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کرده اند. به تازگی شرکت دیزنی خبری را اعلام کرده است که باعث شده بسیاری از طرفداران سری فیلم های جنگ ستارگان بسیار هیجان زده شوند.

دیزنی یک سریال براساس جنگ ستارگان با محوریت قهرمانان زن می سازد

کمپانی Disney اعلام کرده است که در حال ساخت سریال جدیدی بر پایه ی جنگ ستارگان است و لیزلی هدلند که یکی از سازندگان سریال پرطرفدار Russian doll در نتفلیکس است، وظیفه ی نویسندگی و ساخت این سریال را به عهده گرفته است. البته هنوز خبر جدیدی درباره ی بازیگران و داستان این سری منتشر نشده است اما به نظر می رسد این پروژه داستانی درباره ی یک خط زمانی متفاوت در جنگ ستارگان داشته و قهرمانان اصلی آن را زنان تشکیل می دهند.

ممکن است به نظر برسد برای علاقه مندان به Star wars انتخاب های متعدد زیادی وجود دارد و ممکن است این خبر زیاد آن ها را علاقه مند نکند اما معمولا سریال هایی که محوریت داستان بر روی زنان است انگشت شکار هستند و همین قضیه به جذابیت سریال در حال ساخت کمپانی دیزنی می افزاید.

جنگ ستارگان با محوریت قهرمانان زن

اطلاعات بیشتر درباره ی سریال با محوریت Star wars

لیزلی هدلند که برای ساخت سریال جنگ ستارگان با محوریت قهرمانان زن انتخاب شده است، یکی از کارگردانان بسیار نام آشنای سینما است و به جز سریال Russian doll ساخته های دیگری مانند دوشنبه ی سیاه (Black monday) و SMILF را نیز در کارنامه ی خود دارد. دیزنی در نظر دارد که این سریال را اولین بار در استریم جدید خود یعنی دیزنی پلاس (Disney plus) به نمایش بگذارد.

دیزنی پلاس استریم جدیدی برای مشاهده ی فیلم و سریال است که توسط کمپانی دیزنی تاسیس شده و در حال حاضر سریال های مختلفی از این کمپانی در این استریم پخش می شوند. دو لایو اکشن دیگر در ارتباط با جنگ ستارگان در Disney + پخش می شوند. یکی از این لایو استریم ها Rogue One prequel است که دیگو لونا در آن به ایفای نقش پرداخته است و دیگری نیز Obi-Wan Kenobi با بازی ایوان مکگرگور است.

منتقدان معتقد هستند که سریالی با خط داستانی جنگ ستارگان با محوریت قهرمانان زن می تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کنند و پتانسیل تبدیل شدن به موفقیتی عظیم برای ِDisney company و شبکه ی دیزنی پلاس خواهد بود. با وجود جنجالی بودن این خبر، هنوز تاریخ دقیق ساخت و یا پخش این سریال مشخص نشده است و باید منتظر اخبار بیشتر در این زمینه باشیم.

منبع: cnet.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *