جیمز هتفیلد وارد عرصه بازیگری میشود

جیمز هتفیلد خواننده و گیتاریست گروه متالیکا وارد عرصه بازیگری شده است.

جیمز در فیلمی که حول محور شخصیت تد باندی ساخته خواهد شد، ایفای نقش میکند. تد باندی یکی از معروف ترین قاتلان سریالی در تاریخ آمریکا به حساب می آید. طبق اطلاعات کسب شده ، جیمز نقش افسر پلیسی که تد باندی را دستگیر کرد را بازی میکند. جیمز هتفیلد قبلا هم در فیلم های دیگر حضور یافته است. اما همیشه در نقش خودش ظاهر شده بوده ، لذا این اولین فیلم جیمز در نقشی غیر از خودش میباشد.

 قتل های زنجیره ای همیشه موضوعی داغ برای سینما بوده است. جدا از شخصیت تد باندی ، فیلم دیگری حول شخصیت چارلز منسون به کارگردانی کوئنتین تارانتینو نیز در حال ساخت است. تد باندی بیش از ۳۰ نفر را بین سالهای ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۸ به قتل رسانده بود. البته داستانهای مختلفی درباره شروع دقیق قتل های وی وجود دارد. چون تد باندی هیچگاه به طور دقیق راجب جنایات اولیه خود اعتراف نکرد. وی در ۱۶ آگوست ۱۹۷۵ برای بار اول توسط یک افسر پلیس در شهر یوتاه دستگیر شد. جیمز هتفیلد برای بازی در نقش این افسر پلیس انتخاب شده است.

این موضوع که داستان فیلم با وقایع واقعی تا چه اندازه شبیه میباشد، معلوم نیست. لذا ممکن است نقش جیمز پررنگ تر از داستان واقعی اتفاق افتاده باشد. کارگردانی فیلم بر عهده جو برلینگر که کارگردانی چندین مستند از متالیکا را در کارنامه دارد ، میباشد. شاید همین موضوع جواب این سوال باشد که چرا جیمز هتفیلد در فیلم تد باندی ایفای نقش میکند. نقش قاتل سریالی معروف یعنی تد باندی را زک افرون بازی خواهد کرد. همچنین لی لی کالینز ، جفری داناوان و جان مالکویچ هم در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم در نظر گرفته نشده است.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *